*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Jeg lurer litt på, har fått vite (på helsestasjon og andre plasser) at det er lurt å gi dem litt vann.. Gutten min er 6 mndr og normal i vekta.. Når gir dere vann?? Når en gir fast føde, kan en gi vann etterpå istedenfor melk til å fylle på toppen etter en porsjon med grøt f.eks. eller må han ha melk og bare supe litt vann innimellom?? Han har 1-2 måltider med grøt, og 2-3 måltider kun med melk!! Noen som har noen tips??
PKMO Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Jeg begynte å gi jenta mi noen super med vann til grøtmåltidene for at ikke det skulle bli så tørt. Funka bra det.
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 ja:) takk.... men da droppa du melk i tillegg som tørste drikk etter måltidet liksom??
Nattinatta Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 jeg gir også vann ved siden av grøtmåltidene... men han drikker ikke mye av det.. hvor mye drikker deres? Hva kan jeg gøre for at han venner seg til det? Noen tips?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Her har lillemor drukket vann i snart 3 mnd hun er 8 mnd. Vi gir henne i kjøkkenglass, kaldt fra springen innimellom og så får hun fra tutekopp når vi prøver få i henne fastføde. Hun elsker vann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå