Anita*født* Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Før graviditeten drakk jeg en del øl,røyket spiste usunt levde livet,nå siste 12 ukene har jeg spist frukt og grønnsaker hver dag ikke drukket øl slutta røyke spiser sunt,nada gotteri,ikke brus i det hele tatt suuunt,dessuten går jeg turer og er myyyye mer aktiv,men har jeg merket noe til dette på vekta?????? Øl har mye kalorier,tenker på alt jeg sluttet med,skulle jo tro man kanskje kunne gå ned litt eller ikke legge på seg? Men neeeeei da her går vekta en vei...sukk
*Bo*og*Junior* Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Sliter med akkurat det samme... Jeg har levd sunt, og da mener jeg sunt, i 7 måneder nå, vekta har faktisk gått opp!! Jeg spiser heller ikke mye, jeg er ganske så normal når det gjelder spisevaner. Er ikke super-aktiv, men jeg har jo heller ikke grodd-fast i soffan.. Begynner å bli lei nå...
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Jeg kan komme med noen tips,men kan ikke garantere at dette hjelper,ettersp hormoner og altd dær:-P Men ivertfall..prøv å drikke et glass 2 dl vann med en god del ren sitronsaft opp..så dette blir litt surt ..drikk det ca tre ganger for dagen,gjerne før måltidet...dette hjelper på forbrenning og på å gjøre kroppen basisk..noe som må til for de fleste for å holde vekta. Om d ikke går ned så hjelper det ivertfall med å rense kroppen litt...til vanlig..altså når man ikke er gravid ser mange at dette hjelper mye på vekta.
Anita*født* Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2009 Tusen takk for tipset...Man mister motivasjonen når man ikke får noe belønning.Da kan man like gjerne spise sjokolade*ler*
Sweet Georgia Brown Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Jag tycker ni är jätte-duktiga!! Bra jobbat!
FraENtilTO Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 syns dere er super duper flinke og er litt misunnelig, for min usunne livstil den er her enda (kun i matveien da, ikkje røyk og alkohol).. men av en eller annen grunn, både nå og sist så går eg ned i vekt og ikkje opp. legen mener at den lille i magen forsyner seg av det som kommer inn.. og stakkars liten, den får da heller et sukkersjokk istedet for deres sunne matvaner.. stå på:-) dere er kjempeflinke!!!
Anita*født* Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2009 Takk for varme og oppmuntrende ord,AKKURAT hva jeg trengte nå,de ord fikk meg gå en ekstra tur før jobben i dag...)) Klem til dere og lykke til masse uansett hva vi sliter med=))
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Jeg er ikke 90+.,hører egentlig ikke hjemme her..men jeg kommer til å gjøre det snart om jeg ikke blir stoppet snart:-O Jeg eter hele tiden..har hatt hypermesis i mange uker og gikk ned mye i vekt og nå spiser jeg konstant nesten...er alltid sulten..og jeg spiser snop..masse snop...jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å stopp meg selv jeg...er liksom aldri tilfredstillt..må være at jeg har mistet noe vitaminer og trenger tilskudd av noe,.men hva...Hos meg går det i potetgull og skjokolade..og brød eller rundstykker med jordbærsyltetøy og slikt. og je spiser mye pasta og pizza og slikt...huff...jeg er en tikkende bombe synes jeg..legen min sa bare at dettevar normalt..han sa ikke at jeg måtte stoppe...hva faen tenkte jeg...jeg er ikke tynn heller nå da...jeg er veldig lav og har alltid hatt former..jeg gikk nd kanskje 7-10 kg pga av oppkast,men ser utsom det begnner å komme tilbake nå...huff...
Anita*født* Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2009 Om du aldri har hatt problemer med vekten synes jeg du skal spise og nyte svangerskapet.... Men selvsagt begrense det som er super usunt
Lise---83 Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 Ikke heng dere så mye opp i hva vekta viser. Tenk på hva som skjer med innsiden av kroppen! Det viktigste er tross alt å være sunn (og frisk), ikke å være tynn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå