Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Har sett litt på denne vognen. Noen som har denne som kan fortelle meg om det er en bra eller dårlig vogn?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har denne vognen. Har vært veldig fornøyd med den! Med city bagen var den kjempenett!!! Har vært veldig fornøyd med sørrelsen på den. Sportsvognen er veldig lun, lav sittedel ifht andre vogner jeg har sett. Den har høye sidekanter og det har vært veldig bra, bl.a når jenta mi byttet fra bag til sportsdel var den fortsatt litt bag-aktig:-). Synes ikke selv den er av de peneste vognene, men det er ingenting å utsette på funksjonaliteten synes jeg. Den fungerer også svært godt ute i skog og mark.
Bægge dætern Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 jeg har hatt emm combi med sport understell, men byttet den med city cross til nr to. city cross er mye, mye bedre, lettere og nettere med den samme kvaliteten som combien. cc er enkel å manøvrere og håndtere og det gjør hverdagen med vogn mye lettere. det at styret kan snues er en funksjon jeg brukte kanskje fire,fem ganger så det er definitivt ikke verdt de kiloene ekstra. bagen er enklere i utførelsen og derfor er de innvendige målene i citybag og ordinær bag nesten like, skiller bare med noen cm, sjekk madrassene opp mot hverandre i butikk! anbefaler varmt cc : )
lille sangfugl Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Kjøpte faktisk Emmaljunga Duo vogn i dag selv! Kikka også på City Cross'en men fant ut at Duo'en passet oss best. Likte begge to egentlig men syns bag-delen på duoen virket større så det var en av grunnene til at jeg endte opp med den. Traff også ei jente i butikken som hadde Duo og spurte om hun var fornøyd - hun skrøt veldig av vognen. Vanskelig å velge men jeg greide omsider å bestemme meg og fikk kjøpt - lykke til med valget du også
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Vil bare minne om at du bruker sportsdelen MYE lengre enn bagen, så det burde være viktig å velge en vogn med bra sportsdel. City cross er en fantastisk vogn. Jenta mi lå godt i city bagen så lenge hun trengte bag, ikke noe plassproblem. Og jeg er SÅ gla vi endte opp med city cross og ikke den duo eller combi. Med sportsdel blir de vognene bare så mye mer klumpete og hvis jeg ikke tar helt feil en del tyngre. Nei, crossen er mindre og lettere og penere som sportsvogn. Og med city bagen er den veldig liten og fin. Vet ikke om du skal ha vognen mye inn og ut av bil, men min erfaring er at størrelse og vekt teller mye. Og igjen, husk at sportsdel brukes lengre en bag!!!
cathrineh123 Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Jeg har city cross og er veldig fornøyd! Liker den aller best som bagvogn, brukte bagen i åtte måneder, nå har vi satt på sportsunderstellet og det er mye bedre enn mange andre sportsvogner. Jeg grublet i mange måneder før jeg bestemte meg for hvilken vogn jeg skulle ha og valgte city cross med city bag pga vekten! Hvilken del man bruker mest er vel avhengig av flere ting, siden jeg hadde bagen på til åtte måneder og snart skal begynne å jobbe må jeg si at for min del var det bagdelen som ble brukt mest... Jeg vurderer om jeg skal bruke sportsvognen som sovevogn i barnehagen eller kjøpe en billig sovevogn, jeg tviler egentlig på at jeg får noen vogn som er bedre egnet for soving enn sportsdelen fordi den er ganske lang, men samtidig er det kanskje dumt å bruke en helt ny vogn som sovevogn, får vel bedre pris om jeg selger den nå enn om ett eller to år...
Førstegangsmamma!! :) Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Jeg har også cc og har ikke angret!! En kjempelett og nett vogn som kommer frem over alt!!!! Har citybag på den nå, og prinsessen ligger godt nedi den, og det er stor plass! Bagen er ikke noe mye mindre enn de andre emmaljunga sine vogner. Målte madrassene opp mot hverandre, og det skiller kun ca 2 cm på lengden...ikke noe på bredden...ikke noe å si på!! Det er bare utvendig bagene er forskjellige i størrelsen! Så cc er min favoritt!!! Gleder meg til å bruke sportsdelen:) Kjekt at vi kan velge forskjellige farger og stoff på bag og sportsdelen!! Da blir det liksom en "ny" vogn når den skal skiftes om:))
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #9 Skrevet 16. januar 2009 Hei! Bare et lite tips på tampen, om du ikke har handlet ennå. Jeg har bestemt meg for denne vognen, ikke minst pga vekten men også fordi den er helt super med citybag det første halve året. Men, sjekk ut tilbud på denne i Sverige. Vi har fått pris ca NOK 6.250,- (litt avhengig av kurs) på city cross duo m citybag, regntrekk, "ekslusivt fottrekk" eller stormtrekk som noen kaller det OG stelleveske på Kattis Babyshop i Strømstad. Regner med å spare ca 3.000,,- bare på å ta en harry tur. Men husk at du evt må bestille vognen og fargen du vil ha på forhånd. Leveringstid ca 4 uker... Have fun!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå