heihåå Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Noen som vet hvordan man går frem og hvor man leter og søker for å finne en dagmamma deltid? Noen som har noen tips...? Trenger litt hjelp enkelte dager til gutten min på 7 mnd.
Hanne.. Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Ikke svar på spm ditt, men lurer på hva jeg skal gjøre hvis jeg ønsker å være dagmamma? Har en liten jente på 7 mnd, som jeg ønsker å gå lenger hjemme med, og kunne tenkt meg å passa ett barn til. Tenkte å spørre her, siden vi lurer på nesten samme tema!
Hanne.. Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Merkelig, innlegget mitt ble ikke registrert første gangen, skriver igjen for å dytte denne litt oppover
megogbarna Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Oppsøk den lokale åpne barnehagen. Der treff dere dei som er heime og som kansje tenker på å bli dagmamma, og dei som snart skal beg å jobbe og treng dagmamma. Heng opp lapper der.
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Gå inn på: http://www.registrertdagmamma.no/index.php og legg inn annonse. Der kan man legge inn annonse for at man trenger eller ønsker å være dagmamma.
heihåå Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2009 Takk Trøtta&Snuppa! Det har jeg gjort. Jeg har også hørt med de på barnevaktformidling.no, men de har fullt og fikk beskjed om å prøve igjen i mars...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå