Gulljenten82 Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Hei alle sammen.. Min samboer og jeg planlegger en ny baby dette året, men sliter litt med navnevalg. Vi vet jo ikke hva vi får enda selvfølgelig så leter etter både jente og guttenavn. Det vi er på jakt etter er et spesielt og internasjonalt navn som også selvfølgelig er lett å uttale på norsk vi har mange nasjonaliteter i familien så det er derfor vi har de preferansene tusen takk på forhånd!
Gulljenten82 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2009 Storebror heter forresten Jordan.. uttales med "tykk" J om dere skjønner..
plass'n Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 David fungerer på alle språk, dessuten betyr det 'elsket'
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Jordan og Eliah Jordan og Luca Jordan og Amir Jordan og Flavio Jordan og James Jordan og Max(imilian) Jordan og Isabel Jordan og Michelle Jordan og Sienna Jordan og Savannah Jordan og Sicilia Jordan og Celia
Gulljenten82 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2009 har en venninne som har en liten gutt som heter David, men ellers er det jo et nydelig navn.. helt enig =)
Gulljenten82 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2009 Åh så mange nydelige navn!! Tusen takk.. hadde allerede Sienna, Savannah, Jamie og Isabella på listen min faktisk hehe kjempemorsomt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå