Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om de selger mammaklærpå Zara? Sist jeg var gravid fant jeg sååå mye fine klær, nå synes jeg det er helt håpløst. Tips noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett på Zara men ikke funnet noe mammaklær. Har funnet det jeg trenger på HM.

Skrevet

De har i alle fall noe mammaklær på Zara på Karl Johan, men det er veldig magert altså. Synes selv det er helt håpløst å finne mammaklær. Er helt uten bukser nå og går bare i kjoler... Tips til bra butikker i Oslo sentrum mottas med takk!

Skrevet

Hvorfor ikke finne noen lange tunikaer og lange topper og bruke tights til i stedet? tights er jo bare så mye mer behagelig å gå med enn bukse..

Ellers så varierer utvalget veldig mellom H&M butikkene har jeg oppdaget.

Kjøp topper som kan brukes etter svangerskapet også

Skrevet

Zara har salg om dagen og har fjernet en god del av mammklærne som ikke skal være på salg.

ta en titt etter salget så finner dere nok mye bra på Zara. jeg fant myye fin der i Desember :)

Skrevet

Til dere som bor i Oslo området så har Sandvika Storsenter en superbra butikk med mammaklær. Den heter Ni Måneder og er faktisk ikke så dyr. Jeg fikk kjøpt to supre jeans (en i mørkeblå og en i svart) smale i beina og med deilig stoff over hele magen. Jeg syns ikke prisen var så gal og disse buksene kan jeg bruke hele svangerskapet ut (tror jeg...he,he..) Kjøpte også en søt tunika og en lang deilig singlet (100 kr.). Jeg anbefaler virkelig å ta en tur dit.

Lykke til alle sammen.

Skrevet

Zara har kommet med en bitteliten mammakolleksjon ja:)

Men blir fort utplukket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...