Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Jeg syns jenta mi drikker så utrolig mye... Med en gang koppen er tom drar hun meg ut på kjøkkenet for å få mer. Hun kan godt drikke oppmot 2 liter i døgnet - mest vann og melk, og noe saft eller juice. Er ikke det veldig mye? Hun er litt over 10 kilo...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Hørtes veldig mye ut. Synes min gutt drikker mye og han ligger vel på en liter. Han er 16 mnd og nesten 12 kg.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Ja, tenker det er mer normalt. Tror jeg må spørre helsesøster. Hun er også veldig interessert i mat, skal hele tiden ut på kjøkkenet for å ha noe, og vil alltid ha noe i munnen... Svigermor mente det kunne være stoffskiftet da...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Mi drikker og noe ekstremt, eg nevnte dte for helsesøster for ei tid tilbak, men hun sa at det bare var bra:) hun er så pass aktiv og at hun trong det. blir for 2 liter om dagen. de komenterer det i bhg og.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Jenta vår er også veldig aktiv, løper rundt og er høyt og lavt hele tiden. Tror ikke hun har vært i ro mer enn 2 minutter av gangen siden hun lærte å åle seg fremover på golvet...=P Det er jo mulig det er derfor da. Hadde vært verre om vi ikke fikk i henne drikke, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå