Gå til innhold

18.20-19.00 for tidlig for baby 6mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle vel egentlig stå 18.30 men:P Ikke store forskjellen:P

Skrevet

for tidlig å legge seg mener du??

Her gjør jeg snuppa klar sånn rundt kl 18 og hun er i seng 18:30. Da er hun akkurat passe stuptrøtt og sovner som en stein:) Hun er 5,5 mnd

Skrevet

Var leggetid jeg mente ja=D

Skrevet

Åh, du er heldig hvis du får det til. Her sovner lillejenta (rett over 5 mnd) ikke før rundt kl 22...

Skrevet

Jenta mi sovner i 19.00 tiden, av og til halv 7. det har hun gjort i ca en mnd. hun er 5 mnd nå.

Skrevet

Vår frøken på 6 mnd sovner også da - deilig! (Selv om det ikke er så deilig kl 06.50 ;P)

Skrevet

Det er ikke for tidlig. Det er viktig for babyer å legge seg rundt 19-20 tiden (selvfølgelig ikke de første mnd) for å danne seg en ordentlig døgnrytme.

Sønnen min var rundt 4 mnd da han begynte å legge seg kl. 19, mens jenta mi begynte rundt 1,5 mnd (hun gled bare rett inn i rutinene vi hadde med storebror). Da sover de 12-14 timer.

Skrevet

Her har vi lagt lillejenta kl. 19 fra hun var to mnd. Nå er hun straks fire. Sovner som en stein hver kveld:) Synes ikke det er for tidlig jeg. Godt med litt kveld for oss voksne, pluss at hun er trøtt da likevel. Storebror legger seg samtidig også.

Skrevet

Ikke for tidlig det, nei! Vesla her er 10 mndr og har lagt seg i 18-18.30-tida fra hun var 6 mndr:-) Men legger henne aldri før 18 selv om hun virker trøtt - DET synes jeg blir for tidlig!

Skrevet

Hei, min pie legger seg kl 19.00 noen ganger tidligere. Det har hun gjort siden hun var 3 1/2 mnd. Hun er snart 5 mnd. Hun sover til 8 dagen etter uten å våkne. De trenger den søvnen vetdu...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...