simba>>>3gutter Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Vurdere å bytte ut dynene i senga vår føler at de er fulle av melk, tiss, osv. Har jo lekket ett par ganger ut av fulle pupper og junior har tisset i senga vår noen ganger. Skal bytte overmadrass når jeg er ferdig med å amme. Hva slags dyner har dere? og hvor er de kjøpt? Ville dere ha kjøpt e på nytt eller byttet til noe annet.
Tkl84 Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 kjøp dun sier bare jeg... jobber i dynebutikk og vi selger nesten bare dundyner. Selv har jeg en edderdunslignende moskusdyne da jeg ikke er villig til å betale alle de lappene man må ut med for en edderdunsdyne.Duna regulerer temp.og du vil ikke bli klam slik som du kan bli i en syntetisk dyne...vask på 60 grader og tørk i trommel er viktig.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Kjøpte dundyner da eldste spydde utover senga vår før jul =P
Mille** Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Vi kjøpte oss helårsdyne nå i høst på Kid, er kjempefornøyd med den. Kjøpte dobbeltdyne, og det er virkelig å anbefale, blir som nyforelsket med dobbeltdyne, hihi.....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Her i huset har alle (unntatt gjestene våre, stakkars) gått over på dun og det anbefaler jeg alle. Vi har ikke de dyreste dynene (ligger på rundt 2000 i utsalgspris) men er veldig godt fornøyd med dem, bor ikke i igloo heller selv om vi ikke har på varme på rommene. Hvit, europeisk gåsedun med bæreevne 10-12 gjør susen her i huset ) Hadde absolutt kjøpt det igjen. Har kjøpt mine av merket Norsk Dun, kjøpt på Bohus (fås i mange butikker).
Alba44 Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 Vi har dundyner fra Fru Lyng. Vet ikke hva de heter/type, men de er 2,20 og sååå utrolig gode!!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har thermodyne 220cm lang. Den bruker jeg hele året =)) På hytta derimot har jeg dundyne =)) Og det er kjempe deilig!!!!!!
Gjest amandine Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 Vi har kjempegode dundyner med bæreevne 14, dvs veldig lette og gode, Kjølige om sommeren, varme om vinteren. Har 220 lengde og sydd dem sammen, så har stor dyne 220*280... Deilig uten sprekk på midten og likevel nok til alle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå