FrøkenJ Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Snuppa sover veldig mye,og jeg føler at hun ikke rekker alt hun skal (spise,være sosial, ha litt mageknip,rape osv) når hun er våken. Hun er mest våken/urolig på kvelds/nattestid, så hun sover gjerne til 12...klarer holde seg våken 1 times tid,så må hun sove igjen. Idag har hun ikke vært oppe mer en kanskje 1 time, og sover godt nå også. Vil dette endre seg?Blir babyer mer våkne når de blir eldre?.
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Min gutt sov utrolig mye de 3 første månedene. Bare nyt det... for etterhvert blir de mer våkne og krever mer.. Er jo selvfølgelig mer moro når de er våkne, og da nyter du lurene babyen din har. Ja kan love deg at de blir mer våkne når de blir større.. :-D
Tusse1973 Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Da er dere heldige!! Min datter på 2 mnd sover aldri...... dupper kanskje av 5-10 min og så lys våken igjen... om natten sover hun gjerne 3-4 tmer istrekk, pupper, og sover igjen 3 timer. Men om dagen sover hun aldri og det har hun aldri gjort heller.. :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå