Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Ble bare litt nysgjerrig ang. det du skrev om ammetrøbbel v 2mnd, og at du nå er flaskemamma... Gir du morsmelk eller mme? Hvis morsmelk, så lurte jeg på hvordan du går fram, hvor ofte du må pumpe ol?? Om du vil dele erfaringen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei ja:)

Er nok ikke så flink at jeg gir mm nei, synes pumpinga ville tatt altfor mye tid, tid som jeg heller vil bruke på min kjære datter:) Så jeg gir mme, men pumpet meg to ganger daglig de første to- tre ukene, og ga den utpumpede melka på flaske.. Trengte ikke pumpe meg noe mer, da produksjonen allerede var på vei ned.. Vurderer du å slutte å amme du også?

Skrevet

De fleste tenker vel på å gi opp, når amminga e som vanskeligst. Tror det er veldig få som har perfekt amming.

Vurderer om jeg skal gå over til å pumpe og gi mm på flaske, i allefall når vi er ute på farting. Babyen min på 2mnd e så urolig på puppen, må ammes i senga. Kommer meg dermed ikke ut av huset. Litt slitsom ja.

Men vet ikke om jeg ødelegger ammingen ved å gi flaske. Går til behandling med han hos Manuellterapeaut, så håper situasjonen bedrer seg snart slik at han tar puppen når vi sitter og ammer også, uten at han blir hysterisk sint og urolig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...