Gå til innhold

er det dumt av med å spørre?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åhh, sånn sett...

De vil nok bekrefte at du ikke er lengre på vei enn det du selv antar, og tror de du er lengre vil de nok si det også. Det vil du få vite. Om du spør om det er to der inne må du nesten tenke på selv om du vil vite det...

Gjør det noen forskjell? Hvorfor vil du vite det? Vil du ombestemme deg hvis det er to? Eller bare èn? Hva skal du bruke informasjonen til? Hvis du tror at du kommer til å lure mye på dette senere kan du jo spørre.

Hvor langt er du på vei og når skal du ta abort?

IKKE ta abort om du ikke er 100% sikker!! Da kommer du til å angre.

Tenk nøye gjennom hva DU virkelig vil, og ingen andre! Livet kan settes på vent, men dette barnet kommer nok ikke igjen den dagen det kan hende du vil angre.

Lykke til i valget ditt, uansett hva du velger:)

• 4 måneder senere...

Annonse

Da jeg tok abort for 2 år siden på Ahus presterete den idioten av en gynekolog å vise meg på skjermen hva som var inni meg, det var ikke noe gøy. Jeg var 17 da og abort var den enete utveien, derofr var det jævlig vondt å se det. Skal inn til min andre abort denne uken og har tenkt til å si at jeg ikke vil se på skjermen.

Jeg tror at jeg skjønner det der med to... Slik var det med meg også da jeg tok abort, jeg var så redd for at det skulle være to der inne.. Hvorfor har jeg ikke tenkt på, men jeg tror at hvis det hadde vært to og jeg visste det på forhånd ville jeg sikkert ikke ha gjort det samme valget? Men jeg er komfortabel med det valget jeg gjorde i dag, fordi det var det riktige for meg. Jeg var helt sikker i mitt valg.

Hvis jeg var deg ville jeg ventet med å ta et endelig valg før du var helt sikker på hva som er best for deg å gjøre. Har du noen å prate med? Hvordan ser du for deg at det vil bli om du beholder (forhold, økonomi, bosituasjon osv)? Og hvordan ser du for deg at det vil bli om du tar abort?

Lykke til med valget ditt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...