Gjest Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Er 16 dager siden fødsel, jeg ble klippet og sydde 3-4 sting. Har ikke hatt noen plager med disse, ikke vondt eller noe. Var nesten sluttet og blø før noen dager siden, men så tok det seg opp igjen i forigårs. (Kom friskt blod, å jeg hadde bare sånn brunlig utflod før) I tillegg kom det en litt rar følelse i underlivet. Ikke vondt, men bare merkelig liksom. Så jeg prøvde å se med ett speil, å det ser ut som jeg blør fra såret, altså der jeg sydde. (1 sting er borte, mens resten enda henger igjen) Er det vanlig å blø derfra? Eller burde jeg få noen til å se på det?
maimamma:) Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har faktisk blødd derfra opptil 6 mnd etter fødsel! Etter jeg har hatt sex har det svitt litt der jeg ble sydd og det har småblødd litt. Sikkert ikke no farlig..
010808 og 200312 Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 på sykehuset jeg var på sa de at det er vanlig at man nesten slutter å blø etterhvert men at d plutselig kan komme masse igjenn etter 14 dager! kan det være det kanskje?
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Nja. kanskje... men jeg syns det ser ut som det kommer fra såret. Men det kan jo være det bare ser sånn ut, at det faktisk kommer fra "rette plassen"
eliza75 Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Trur nok d kan komme fra der du ble sydd også. Jeg småblødde litt fra området rundt sting i 3-4 uker, både før og etter stingene løsnet. Er sykepleier selv og tenker bare at det jo ikke skal blø mye fra der man er sydd. Du kan jo se det an noen dager, evt hvis det ikke avtar ta en tlf til barsel??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå