Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 år til våren=(

men håper jeg blir gravid før det..

skal ha egguttak (IVF)på mandag(19.01.09)....og går alt bra blir det insetting på onsdag

håper å få en positiv gravidtest i februar en gang=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 år her på nr to. Brukte bare 8 mnd på nr en. Skal til gynokolog neste uke.

Skrevet

Har prøvd i 4 år nå, og vært igjennom icsi offentlig, nå er forsøkene brukt opp, så skal ta det videre privat.

Skrevet

har prøvd 19 pp nå... vi har ingen barn fra før...

jeg stresset masse med det tidligere,måtte holde meg unna BIM en liten periode også. sist PP gikk jeg 10 dager over IKM - var ikke gravid nei...

når jeg tenker over barneønske nå - så stresser jeg mindre - å d er deilig! prøver å tenke på andre ting .

den siste PP var jeg igang m healing - var til legen å tok hormon prøver også , skal inn til samtale på mandag som kommer. men noe legen sa til meg var at jeg var da ung ennå så ikke sikkert jeg fikk gå igang m skikkelig utredelse hvis ikke prøvene var fine og samboers svømmere var fine... så vi får se hvordan jeg skal gripe det an... men tenker ikke så mye på d. gleder meg litt til samtale m legen min på mandagen da - å så tenker vi å bare kose oss 2-3 mnd til å se... for d skjer vel omsider om ikke noe er galt :)

jeg håper vi alle som sliter blir gravide snart - at 2009 er vårt år :)

klem

Skrevet

Heisan.

Vi har prøvd ca i 18 mnd. Idag er det 2 uker siden det ble en MA på oss i fullgåtte 9 uker..dessverre. Det var graviditet på første forsøk med pergotime.

Håper dette er vårt år også...men alderen er kanskje imot oss siden eg er i slutten av tredve årene.

Skrevet

Er på pp31 nå....

IKM 1.feb, og føler vi virkelig har en sjanse denne mnd! *krysse fingre*

Skrevet

Har prøvd i 17pp. Har vært gravid en gang i løpet av denne tiden. Men det var exu. Så har fjernet en eggleder, og fortsetter å jobbe med (god)saken.... Lykke til alle sammen!!!!

Skrevet

3 år og 7 mnd... mannen min har dårlige svømmere..

Skrevet

Vi brukte to år og tre mnd på første graviditet, som resulterte i ei blid og aktiv jente på snart 2 år. Mannen min hadde ikke de beste svømmerne, men de ble litt bedre etter hvert... Jeg hadde PCOS, og fikk EL etter tredje pergokur. Ble ikke gravid før en lang syklus etterpå. Da gikk vi egentlig og venta på innkalling til IVF.

Nå har vi prøvd for fullt siden juni 2008, og skal til legen på tirsdag for å sjekke ståa...

Skrevet

I to år omtrent.Hadde en tidlig SA/kjemisk graviditet 4+4 etter 7 mnd prøving, så gikk det over et år uten at noe skjedde, før jeg ble gravid igjen. Mistet i MA 8+4 like før jul.

Vi har blitt utredet uten at de egentlig har funnet noe veldig galt. Mannen har hatt litt dårlig sædkvalitet (dårlig bevgegelighet på første prøve men innenfor normalen på kontrollprøven). Samtidig fjernet de to bittesmå endometriosecyster på meg under lap i oktober. Ble gravid med en gang etterpå, så det kan ha hatt noe med saken å gjøre selv om legen som opererte sa de var alt for små og lavt plassert i buken til å ha noen innvirkning. Litt uklart hva som egentlig er problemet, mao.

Nå er vi igang med AIH (inseminasjonsforsøk). Jeg er på tredje dag meg pergotime og skal begynne med sprøyter på onsdag. Spennende!

Skrevet

Vi har prøvd i snart to år. Har ikke vært til utredning ennå, men skal ringe legen neste uke, om jeg ikke ved et mirakel er gravid nå. Har IKM nå på tirsdag.

Skrevet

er i min 13 pp nå :( første cyclus på pergo

Skrevet

Da kommer denne tråden litt opp igjen.. gjør ikke noe det vel??

Vi har prøvd i 5 år nå :-( Har begynt utredning, venter på time på sykehuset.

Har vært tungt å innrømme at vi ikke får det til på egen hånd, derfor har det tatt så lang tid før vi har søkt om hjelp.

Det har vært/er veldig vondt, og nå orket jeg ikke mer.. Vi MÅ ha hjelp NÅ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...