Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 år neste mnd her.

dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 år og 19 dager nå..

Er i første syklus med pergo, på dag 44.

Skrevet

2,5 lange år (får ikke endret nick)!

Vi er heldigvis til utredning nå - ferdig med blodprøver og mannen leverte spermprøven i dag - så nå er det bare å vente på resultatene!

Skrevet

1 år på nr 2. Prøvde i 3 år på nr 1, og måtte gjennom prøverør så vi er ganske utålmodige, ja.. Håper vi slipper å vente like lenge denne gangen!!

Skrevet

Prøvde 2 år med første.

Prøvd 2 år denne gangen også, men fortsatt ikke resultat. Håper at 2009 er året. Det skal ikke være lett.

Skrevet

vi har prøvd i 19 pp. venter på å komme inn på fertelitetsklinikken. mye kortere enn mange andre, men syntes det er kjempekjipt at det tar så tid.

Skrevet

2 år her...

Skrevet

3 år og 5 mnd her...

Skrevet

18 mnmd med første. Ble gravid på 2. doble pergokur.

nr 2: 5 pp så langt. Har brukt pergo hele veien og er nå på dobbel kur.

Skrevet

Heihei

Vi har nå vært prøvere i 1år nå... Starter utredning i morgen, og jeg gruer meg!!!!! Jeg liker ikke å gå til legen, men hva man ikke gjør for og få en liten spire???

Skrevet

snart 3 lange år!!! Er nåså lei av å prøve at jeg holder på å bli gal.

Ønsker bare å få det til, de finner jo ingenting galt.

Håper å komme i gang med prøverør snart, men alt tar jo så tid med sykehusene.....

Lykke til til dere alle sammen, håper på mange hyggelig spire-historier fra alle i 2009:)

Skrevet

2 år her, men ikke begynt med utredning enda, skal bestille time hos legen neste måned. må jeg til fastlegen først, ell bestiller jeg time hos gyn? så d blir nok leeenge til d blir spire hos meg:(

Skrevet

14 pp etter sa.... Vært til utredning, men de finner ikke noe galt... Veldig lei ja!!!!!

Skrevet

Vi har prøvd i 1 år og 5 mnd. Har vært hos lege og tatt prøver, så nå venter vi på resultatene av disse. Så blir det vell gynekolog etter dette. Prøver å se positivt på ting, meeeeeeeen... ikke så lett. :)

Skrevet

I februar er det 4 år.........

Ikke noe feil med oss, men noe feil er det.

Vi har mistet 5 ganger en xu.

Hatt to prøverør, men skjedde ikke noe da.

Blir satt på albyl, fragmin og crione neste gaviditet, så får krysse fingrene.

Vi må bare fortsette å prøve, baby skal vi ha:)

Skrevet

Vi har prøvd i overkant av 2 år... Har startet utredning nå.

Aldri vært gravid.

Skrevet

Vi har prøvd i snart 2 år.

Har vært gravid 4 ganger, 1 MA, 1 SA og to exu etter hverandre. Har nå fjernet venstre eggleder. Etter siste exu og operasjon har det oppstått komplikasjoner med blødning som har vart i 2 mnd. Veldig usikker på fremtiden..........

Skrevet

Ser dessverre ut som TR er paa veg naa og da gaar vi inn i 19 pp... Faar vel komme meg til legen vel!

Skrevet

lenge.. snart 3 år.. prøvde i 1,5 år med første, så legen sa at det bare tok litt tid.. hvis det ikke skjer noe snart nå så får vi ta en utredning vel.. har ikke stressa, men merker det nå at nå burde det skje noe snart...

Skrevet

2,5 år her. Har hatt to MA og en senabort i løpet av den tida. Siste var i sommer. Nå skjer det ingenting... Utrolig frustrerende, vondt og leit.. Men det vet dere jo alt om her inne

Skrevet

Hei! har lenge tenkt å skrive på dette forumet, men har bare ikke orket. Vet hvordan dere har det! Vil bare si at jeg etter 1 års prøving ble gravid på pergo, men var desverre utenfor livmor. Måtte da ha lapraskopi. Etter dette fikk jeg prøve pergo på nytt, og etter to kurer er jeg nå gravid med tvillinger!!! Vi hadde både manglende eggløsning og redusert sædkvalitet, samt kronisk sykdom.Ikke gi opp!!!Ønsker dere alle lykke til:)

Skrevet

Hei jenter! :)

Vi har prøvd siden 2006, og venter bare på ett blodprøvesvar før vi blir satt i kø på prøverør, så ser frem til det :)

Ønsker alle lykke til med prøvingen! :)

Skrevet

Vi prøvde ganske nøyaktig et år på nr en..

Nå har vi vært aktive prøvere på nr to i 17 mnd...

Er ganske så utålmodig nå..

Skrevet

4 år og 8 måneder, full utredning og vel så det, 5 prøverørsforsøk, en graviditet, ingen barn enda.

(Var gravid med tvillinger i høst, mistet den første i MA 9 uker og den andre i SA 12 uker.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...