Gå til innhold

Hjelp, puppene mine krymper jo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg holder på å miste melken. Puppene har krympet myyyye, og lille bare tuller å skriker med puppen. Jeg har drukket myye ammete i det siste, men nå ser jeg at den inneholder peppermynte, og det er vel ikke bra for produksjonen syns jeg å ha lest..

Noen som har noen goooode tips til å få opp produksjonen? Jeg blir jo ammer hver 2 time, tilogmed på natten. Men hun tuller jo sånn at det blir jo aldri effektiv suging...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen gode tips dessverre, kan bare fortelle at dette minner mye om min situasjon da jeg måtte legge amminga på hylla og begynne m flaske istedet.. Snuppa bare vred og marka seg ved puppen, og hyylte m en gang jeg la henne til... Ble jo aldri no effektiv suging av d, tre- fire tak og så av igjen,så d ble jo på en måte en ond sirkel, jeg begynte å få mindre melk (puppene krympa dessverre ja...;), derfor ble d mye tull ved puppen, som igjen førte til lavere produksjon og stress... Prøvde å pumpe meg opp igjen, men merka ikke no effekt, så bestemte meg rimelig fort for å droppe d hele, og begynne m flaske istedet- og for en lettelse, hehe, har ikke angra et sekund på d valget nei:)

Skrevet

Jeg er flaskemor og ikke rette til å gi tips om slike ting - så ta det for det det er - men er det ikke vanlig at puppene slutter å være store og harde når man har ammet en stund???

Skrevet

jo det kan være. jeg vet ikke for jo ikke mer enn 2 mnd erfaring med å amme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...