Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Jeg tror jeg holder på å miste melken. Puppene har krympet myyyye, og lille bare tuller å skriker med puppen. Jeg har drukket myye ammete i det siste, men nå ser jeg at den inneholder peppermynte, og det er vel ikke bra for produksjonen syns jeg å ha lest.. Noen som har noen goooode tips til å få opp produksjonen? Jeg blir jo ammer hver 2 time, tilogmed på natten. Men hun tuller jo sånn at det blir jo aldri effektiv suging...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 ingen gode tips dessverre, kan bare fortelle at dette minner mye om min situasjon da jeg måtte legge amminga på hylla og begynne m flaske istedet.. Snuppa bare vred og marka seg ved puppen, og hyylte m en gang jeg la henne til... Ble jo aldri no effektiv suging av d, tre- fire tak og så av igjen,så d ble jo på en måte en ond sirkel, jeg begynte å få mindre melk (puppene krympa dessverre ja..., derfor ble d mye tull ved puppen, som igjen førte til lavere produksjon og stress... Prøvde å pumpe meg opp igjen, men merka ikke no effekt, så bestemte meg rimelig fort for å droppe d hele, og begynne m flaske istedet- og for en lettelse, hehe, har ikke angra et sekund på d valget nei:)
Frøken Freken Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Jeg er flaskemor og ikke rette til å gi tips om slike ting - så ta det for det det er - men er det ikke vanlig at puppene slutter å være store og harde når man har ammet en stund???
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2009 jo det kan være. jeg vet ikke for jo ikke mer enn 2 mnd erfaring med å amme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå