Alle gode ting er 3:) Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Har akkurat fått beskjed om at i morra kl 8.15 blir det keisersnitt og barna mine kommer ut. Er 6 uker for tidlig.. Lille gutten min er alt for liten. -44% vekstavvik, så håper han får det bedre utenor magen. De tror det er noe galt med morkaka. Lille jenta er større og har det bra i magen fremdeles. Gleder meg og gruer meg. Er så redd for at noe skal gå galt. Fikk beskjed om at de kommer mest sannsynlig til å ta med barna bort med engang,er ikke sikkert jeg får hilse på de engang, ihvertfall ikke gutten siden det er han det er mest kritisk for. Er helt på gråten jeg nå.Håper at alt går fint i morra.
Marstord Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Du får ha masse lykke til! jeg skal sende deg positive tanker;-)
bebyboop Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Hallo.... Så hyggelig...ønsker deg masse lykke til og alt kommer til å gå bra. Holder fige for deg. Jeg skal melde meg ut...fra denne avdeling...det ble påvist bare en hos meg i magen og mulig en liten jente))))))))).det ble nok ikke tvillinger på meg denne gangen, men kanskje neste gang. Men var flott med tanken jeg hadde så lenge. jeg koser meg fortsatt og er i 100:)))))))))) Masse lykke til...alt kommer til å gå fint...you`ll se Klem
gullskatt Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Uff, dette var skummelt. Jeg skal tenke masse på dere og sende dere mange gode varme tanker. Dette går nok helt bra, og gutten vil vokse seg stor og frisk...... Du vil finne en styrke du ikke ante at du hadde:o) Stor klem fra meg
FrkVissVass Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 ønsker deg masse lykke til! forstår det virker som en skremmende opplevelse, men de er nok veldig flinke på sykehuset, og Nyfødt Intensiv er veldig vant til så "store" barn...Han blir uansett stor der, i forhold til mange andre barn. Det er mye enklere å kontrollere han utenfor, i en kuvøse, så da skal du se han blir fort stor og fin lykke til! klem
Grigri m/3 gutter Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 Klart du er nervøs, det hadde jeg også vært. Men nå gjør de det som er best for gutten din, og 34 uker er jo ganske "gammelt". Det går helt sikkert kjempebra! Jeg har selv nettopp fått høre om praksisen ved franske sykehus når det gjelder tvillingfødsler. Som oftest får ikke pappan være med fordi moren blir trillet på operasjonssal før fødsel, selv om det er planlagt vaginal fødsel, dette i tilfelle det blir hastesnitt. Der er jo vanligvis alle andre enn pasienten og personalet nektet adgang, så jeg gruer meg til å måtte føde alene. Jeg tenker også på om mine kommer for tidlig og blir tatt bort før jeg får sett eller tatt på dem... Det er tross alt bedre at de blir rushet av gårde til en kuvøse og tatt vare på og så får man kose med dem senere. Det bare virker så unaturlig å ikke få barnet på magen og gi kroppskontakt. Hold motet oppe og så blir du mamma i morra! Gratulerer på forhånd og masse lykke til!
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 oisann. Her skjer det ting ja! Hvor fort gikk det fra de påviste -44% til de besluttet keisersnitt? Er det fordi de tror han ikke vil klare en vanlig fødsel det blir keisersnitt? Er i akk samme sit selv, så vet hvordan du har det. Venter bare på hva som skal skje etter ny vekstkontr på fredag. Håper håper håper at jenta har vokst, men det er dessverre mye som tyder på at det blir keisersnitt forløpig:o( Hvordan går det med mannen din som skulle i nordsjøen, får han være med? XXXXX fingrene for deg og håper at alt går bra, og at barna viser seg å være større enn det legene tror!
Alle gode ting er 3:) Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2009 De håpet at jeg skulle komme til uke 34 og det er i dag. At det er 44% vekstavvik ble målt i dag,og da var det 5 dager siden sist måling.Det skal jo vanligvis gå min 1,helst 2 uker imellom målingene, men de hadde ikke tid til å vente.I følge dagens målinger har ikke tv2 vokst noe på 5 dager. De sjekket meg og jeg var fullmoden og 2 cm åpning. Da begynte gynekologen å si at jeg skulle prøve å føde vaginalt.Da fikk jeg en smule panikk,for har jo vært så innstilt på keisersnitt siden det har vært planen i noen uker nå. Etter at de målte med UL og kom fram til -44% tok det bare noen minutter fra legene hadde bestemt at den lille ikke bør utsettes for vanlig fødsel.Hadde den vært tv1 så kunne det gått greit, men det er jo ikke tilfelle. Jeg håper også at de er større en de tror. Legen regnet med på julaften at den lille veide ca 1400g, men i dag sa ei på nyfødtintensiven at han veier ca en knapp kg. Så håper ho tar feil.... Mannen min har tatt ut 2 uker ferie nå,så han er heldigvis hjemme. Vi skal prate med en sosionom her på sykehuset om et par dager som skal hjelpe oss vidre med hva vi har krav på o.l. Håper det går bra med tvillingene dine også, og at de vokser bedre enn mine! Ting kan jo skje fort ja.. Greit å være litt forberedt i tilfelle ikke alt går som man håper. Lykke til på kontroll på fredag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå