Gå til innhold

kan hunden min få..

Anbefalte innlegg

resten av spekeskinka?

Vi har en stor spekeskinke liggende og katten gnagde på den.. :S

Så istedenfor å hive den tenkte jeg kanskje hunden kunne få den.. Vet jo dem ikke skal ha div bein men svinebein går jo greit. men lurte på om det blir for salt for han..? Det er ikke så veldig mye kjøtt igjen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139396779-kan-hunden-min-f%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke du skal gjøre det.Hunder skal ha hundemat og ikke noe annet.Hunder kan også bli overvektige og få hjerte/kar sykdommer.

Finnes mye bra hundemat om du bare titter rundt.Både tørrfor og bokse mat.Hold deg til det,så holder du hunden din sunn og frisk.

Annonse

Jeg har hatt hund i 13 år og jeg vet veldig godt at det finnes boksemat og tørrfôr :)

Jeg har hatt tre hunder i løpet av den tiden og alle har fått tørrfor og middagsrester, gjerne brødskive også :)

Jeg får alltid skryt for hunden min ser så bra ut og folk lurer på hva slags for jeg gir han, da svarer jeg kjøttkaker :)

Selvfølgelig litt våtfôr også men det som er med blandingshunder er jo at dem tåler mye sånn mat. Rasehunder vet jeg kan være sensitive i magen og ikke tåler så mye.

Min hund er frisk og rask!

Så her er det verken hills eller eukanuba (som han nekter å spise) men mammas middag :)

Men jeg var redd for at spekeskinka ble for salt ja.. Men hadde jo ikke tenkt å la han leve på spekeskinke hehe..

Takk for svar alle sammen :)

Skal legge den i vann så ser jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...