Gjest Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Jeg skrev et innlegg her i natt om sònnen min pà 10 uker som har gràtt veldig mye de siste dagene... Og i dag nàr jeg skulle skifte bleie, hadde han hatt skikkelig lòs avfòring igjen, men med lange, tykke, seige/slimete "tràder" i avfòringen. Jeg trodde nesten det var lange heslige mark som là der, men det var det ikke! Det ser nesten ut som tykke sytràder, strakt ut over halve bleien, og andre là i kròll :-( Jeg tok borti det med papir, og det gikk i opplòsning nàr jeg gnukket det mellom to fingre. Det var veldig slimete... Hva i all verden kan det vaere? Har dere vaert borti noe sànt? Skal til legen i dag, men spòr dere likevel!
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Høres ut som når de har spist banan, men han er vel litt liten for det...
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Nei han fàr kun morsmelk, han er bare 10 uker gammel.
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Er vel greit å ta en tur til legen da, sikkert ikke noe farlig.
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Det har jeg sett hos min baby også. Har du gjort en av følgende: 1) Gitt ham d-vitamin dråper? 2) spylt nesen hans med saltvann? Eller er han snørrete? Alle de tre tingene nevnt ovenfor gjelder i hvertfall min baby, men jeg aner ikke om det er grunnen. Min baby har ikke sånn bæsj hver gang altså. Som regel er den ganske flytende....
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Snuppa her hadde også mye sånn trådete avføring da hun slet mye med magen. Var skikkelig pestogrønt også (beklager sammenligningen ). Det som hjalp på med mageproblemene var å gi henne et par teskjeer med ammete morgen og kveld. Prøvde minifom også, men ammete funket bedre! Når jeg tenker meg om var hun veldig snørrete og vi spylte nesa mye med saltvann i den perioden, men tror vel ikke det har så mye med saken og gjøre. Hun er fortsatt tett og vi bruker saltvann innimellom, men er sjelden avføringa er sånn lenger (hun er knappe 3 mnd). Fortell oss hva legen sier i morgen da!
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 Kanskje teit spm, men hvordan spyler du nesa?
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Eilertsmamma: Nei jeg har ikke gjort noe av de tingene, og han er heller ikke snòrrete. Nà har jeg vaert hos legen, og han fant ikke noe galt. Det kan vaere en tann pà vei, eller vaksinasjonen han tok, eller noe jeg har spist... Det eneste jeg har spist de siste dagene, som jeg ikke bruker à spise til daglig, er marsipan... Jeg fàr bare se det an fremover tenker jeg :-) Takk for innspill alle sammen!
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 Spyler og spyler, hehe-nå fikk jeg bilde i hodet av snuppa med _den_ hageslangen oppi nesa, stakkars Nei, jeg tar en sånn endose med saltvannsoppløsning og setter inntil nesa hennes og trykker til sånn at det kommer masse saltvann oppi der. Hjelper sånn delvis, ikke alltid like imponert over effekten...
Bente1977 Skrevet 7. januar 2009 #10 Skrevet 7. januar 2009 Vår sønn har sånn bæsj titt og ofte, men er i veldig fin form, så vi er ikke bekymret. Han får bare morsmelk og er 4 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå