Gå til innhold

Sommerferien 2009

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor reiser dere med små barn på sommerferie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal leie hus i Danmark. Har to større barn også på 8 og 6 år. Og gutten min er da ett år og 4 mnd eller noe. Danmark er supert ferieland med barn.

Skrevet

Vi skal en uke til Mallorca i juni. Ellers skal vi besøke familie i Trønderlag og dra på båtturer, hvis snuppa liker båten i år da....

Skrevet

mamman til lillegutt: Hvor i Danmark skal dere leie feriehus? Noen anbefalinger? Kunne egentlig tenke oss Danmark vi også

Skrevet

Vet ikke helt enda. Vi snakker om å reise til Danmark, leie feriehus, eller reise ned til dyreparken. Har en liten gutt som digger kaptein sabeltann : )

Skrevet

Vi skal 2 uker til Spania for og treffe familie:=)

Skrevet

Hmm, vi har ikke planlagt ennå, men for to år siden var vi på Jylland. Langs østkysten. Der blåser det ikke så fælt som på vestkysten. Dessuten er det der Legoland ligger og masse andre flotte steder man kan ta med barn. Regnskogen i Randers, flere vannland, akvarier osv. Anbefaler Jylland, så blir nok dit i år også.

Det øste ned hele uken når vi var der sist..hehe. Men hadde heldigvis hus med svømmebasseng, så ungene ikke fløy på veggene...

Skrevet

Vi skal til Texas for å besøke familien min og vise frem vår lille baby. Har også en som blir 8 år til sommeren som skal øve seg på engelsk der borte. Og har nettopp funnet ut at søsteren min er gravid og har termin midt i ferien vår - det blir spennende!

Håper vi kan få til en tur til Bodø til svigerfamilien, i hvertfall den eldste jenta vår, i løpet av sommeren, men det er ikke sikkert.

Skrevet

Tror vi skal til Danmark med svigerfamilien en ukes tid, da blir vi 8 voksne og 4 barn. Ellers blir det vel et besøk til min familie, og noe avslapping og kos hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...