Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #1 Del Skrevet 7. januar 2009 Jenta mi på 2 år begynte i en helt ny bhg i høst, og det var MYE kaos i starten. Men, det roet seg etter et par mnd, og vi syns det har gått greit. Men, nå etter jul har det begynt mange nye barn, og de fleste av dem er rundt 1 år og yngre. Og jeg ser (og det vet jeg jo at de trenger), at hver av disse barna har en voksen på seg hele tiden. Og da kjenner jeg at jeg blir bekymret for om de andre barna får den oppfølginga de trenger... Hadde nok ikke tenkt så mye på det om det hadde vært en rutinert bhg, men denne er helt ny, og det virker ikke helt som om alt er like godt planlagt. Kan jeg spørre om dette på en pen måte? Hvordan bør jeg evt. legge det fram? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139395839-blir-bekymret-for-om-de-klarer-%C3%A5-f%C3%B8lge-opp-alle-barna-godt-nok/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #2 Del Skrevet 7. januar 2009 Hei. Skjønner godt at du er bekymret, det hadde jeg vært også. Det er mye som skal klaffe når man åpner en helt ny bhg, og som regel tar det en stund før ting glir greit. Jeg er selv pedagogisk leder, og hadde dette vært min bhg, ville jeg satt stor pris på foreldrenes synspunkter. Synes du skal be om et møte med ped leder og spør hvordan de synes dagen er, og at du lurer på oppfølging av de andre barna. Forbered deg godt og skriv ned alt du lurer på. Si fra til ped leder hva du vil snakke om slik at h*n også kan forberede seg. Be om planer for det pedagogiske arbeidet og spør hvordan de har tenkt å gjennomføre det. Lykke til:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139395839-blir-bekymret-for-om-de-klarer-%C3%A5-f%C3%B8lge-opp-alle-barna-godt-nok/#findComment-139395924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå