Gå til innhold

Övre romeriket jan. feb. mars mamma`r

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei igjen

Var kjempehyggelig sist, så jeg er med på et nytt treff jeg. Har allerede fått jenta vår vi da, hun kom i uke 36, i VELDIG hui og hast, ble litt smådramatisk ei stund, men det gikk heldigvis bra. Siden hun er litt tidlig født så har jeg fått beskjed om å holde oss unna steder med masse folk, så jeg må nok drøye å bli med litt til, men etterhvert så er vi gjerne med på treff. Jeg ble vel kanskje først ute med fødsel likevel jeg da?

Gratulerer så mye med den lille jenta di!! det var bra at alt gikk bra :-)

Har ikke fått så mye respons fra de andre enda, så vi får vente å se om det blir noe nytt treff, håper det ordner seg snart.

Jeg går nå ivertfall her og ruger enda jeg 3 uker til terminnå, så det er vel bare å smöre seg med tålmodighet :-)

miak: jeg vil også være med :D Har jo bare kommet meg på treffene til nedre Romerike jeg selv om jeg offisielt hører til øver etter at vi flyttet :)

Må bare få litt rutine på dagene her siden mini har meldt sin ankomst men etter det så er jeg i allefall på G :)

Annonse

jeg er ikke sikker på hvor fort jeg kan dra på treff jeg :S siden mini er litt prematur skulle vi unngå besøk etc fram til han i allefall var over termin dvs 23 februar, men etter det så er jeg helt med :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...