Gå til innhold

Gravid og lykkelig men savner pappan.... sukk

Anbefalte innlegg

Jeg venter barn med verdens beste mann,elsker for første gang i livet,så hardt jeg ikke får puste uten han...Men så dum jeg var som fikk følelser for en utenlansk mann da...

For jeg må gå igjennom graviditeten alene for Norge har regler om kjærlighet på tross av grenser...Så han kan få komme på besøk i 90 dager se sitt barn bli født,så må han reise fra mor barn ned søke om få være med oppdra sitt barn.. Flott med demorkrati....Og vente tiden på gjenforening med barn er min 6 mnd,så er man uheldig får barnet sykle til dåpen....

Uansett jeg er heldig for jeg funnet den ultimate kjærlighet sent med dog funnet,og vi har vært sammen 3 år til sommeren og bodd sammen 2 av dem,men siste året frem og tilbake for begge,så hendt dette med graviditeten da nå når han var her på besøk i oktober=) og jeg sitter her lykkelig og trist på en gang,lykkelig for jeg har fått en ny sjanse starte en familie,lykkelig for jeg er elsket,lykkelig for spiren i magen,men trist jeg må være alene,han misser dette for regler og mistanke om proforma forhold,jeg er 35 han 38. Men men håper verden går fremover da...

Uansett deilig dele dette når jeg sitter her med et tomt blikk savner min elskede som jeg kanskje får se om 8 uker...

Håper vi kan møtes juli og at dere har det bra alle sammen..

Fortsetter under...

Han er nå i Tyrkia,men har vært i Norge 2 ganger av 3 mnd og vi har bodd der nede sammen,har hus og leilighet der nede og en leilighet her i oslo..

Men man må gifte seg får å kunne søke være sammen,men da kan man ikke komme på besøk og vente tiden er ofte mer enn 12 mnd,og med baby på vei er jo det et ikke tema=))) Så jeg reiser ned etter ikke sett han på 10 uker i mars,så kommer han hit i 3 mnd i slutten av mai begynnelsen av juni..... Være med på fødsel,så må vi søke etter fødsel og vente 6 mnd eller mer,trist at han går glipp av oppveksten når de er babyer..

klem

Egentlig er et jo helt absurd!! Det finnes nok av pappaer som ikke er interessert i farsrollen, derfor er det helt bak mål at de som ønsker det ikke skal få lov - fordi de er født i et annet land.. Hadde han bare vært dansk liksom...

Lykke til i alle fall!

Klem

Ja du kan så si...Bra sagt.... Men jeg priser meg lykkelig jeg har funnet en som elsker meg og det blir verdt strevet dette til slutt selv om jeg må gå igjennom det meste alene selv etter fødsel må jeg være alene om dette til han får ja fra udi som kan i verste fall ta ett år...Men jeg prøver være sterk og positiv..

Takk for dine fine ord...

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...