Iselin20 Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 hjelp.... e i uke 6 dag 5... å igår kveld blød eg litt, å nu imårrest blødd eg litt tell.. e drit redd...... tenke om eg miste snufs..
imoen Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Det er ikke uvanlig med litt blødninger, men siden du er så redd, ville jeg tatt kontakt med legen. Er det en SA på gang, kan du desverre ikke gjøre stort, men om det ikke er noenting, er det greit å slippe å være redd og bekymret.
Iselin20 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 Nettopp komt fra lege. tatt blodprøva å underlivs sjekk. blodprøvan va veldi bra.. men skal fløges tætt opp får å se om verdian stig som dem skal. Legen meinte blødninga kom fra slim.... på livmorstappen.. så eg får bare håpe d gjer seg.. å at alt går bra tanta mi (som eg e VELDI lik) blødde under heile svangerskape begge gangan.. å d gikk bra.. så får håpe eg slepp fint unna å at alt bli bra
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 det skjedde meg også, før jeg visste jeg var gravid så jeg trodde jo det var mensen egentlig, hehe
Iselin20 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2009 har hatt spontan abort.. blød masse inatt så bli ingen baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå