Gå til innhold

Gutten min på snart 9 uker har plutseli bynnt å våkne på natta å holde helvete i mange tima, utn nån åpenbar grunn :-( E d muli at han kan ha ondt nån plass? E vell for tili me tenner? Nån me erfaringa?? Inatt va d sår skriking fra halv ett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å han har fådd mat, ikke ondt i magen å fådd nærhet - å ser jo at gutten e trøtt. Så skjønne ikke helt koffer han våkne å bare skrike :-( Han har lenge våkna rundt halv 3 å hadd en skrikerunde, men har som oftest sovna etter en halvtime.... men nu e d jo helt ekstremt! :-( Kanskje d e mareritt? men da sku han nu forde roe sæ etter en stund?

Nån som har samme problem eller kanskje en løsning på ka d kan være?

Vi ska til hs idag, kan jo høre me ho! Men tenkte kanskje d va nån hær som vet? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde det også slik, hun la seg kjempe fint på kvelden sov noen timer også var h... løs..

Jeg begynte og smøre gommene med dentinox og gav henne en paracet om kvelden og det hjalp på så her var det mest sannsynlig tenner som plager for nå kjenner jeg de i munnen på henne, de er ikke kommet helt gjennom men er ikke lenge før, hun starta rundt 2 mnd med det og klø i munnen..

Skrevet

Hvor gammel var hun når du begynte å gi paracet om kvelden å gni gommene med dentinox?.Gutten min er 3 mnd og spiser mye på fingrene sine og sikler hele tiden.Er mye grinete på kvelden men vet ikke om han har vondt.Begynner å legge han kl 21(han er trøtt da) men sover ikke skikkelig før kl 1-2.Våkner og gråter mye fra vi legger han til kl1 -2.Kan det være tenner så tidlig?

Skrevet

Hun var vell rundt en 2 mnd når vi starta.

Første jenta vår starta like tidlig med tegn på tenner så vi gjorde det samme med hu men hu fikk ikke tenner før hu var nærmere 8 mnd men det klør jo sikkert helt forferdelig fordet om...

Minste jenta vår kan våkne og gråte 1-2 timer etter vi har lagt henne nå også men da gnir vi på dentinox og gir henne smokken også legger hun seg til og sove igjen så jeg er overbevist om at det er tenner som plager for hu har ikke vondt noen plass (hu råflirer når vi kommer inn på rommet og hu ser oss så ikke mye vondt der i gården nei).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...