Line Lavendel Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har veldig lyst til å være med:-) Ikke vært med dere før, hopper i det jeg. Er sykmeldt så har ikke så masse å gjøre uansett:-)
babysyk-med spire! Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Hei! Jeg har også lyst til å være med! =) Har heller ikke vært med før. Skal se om jeg tør...he he!
babysyk-med spire! Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Så litt feil på datoen jeg. :/ Jobber jeg da. Har fri onsdag og fredag. Da får jeg se om jeg får blitt med en annen dag!
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Hei. Har ikke passet for meg å være med før. Men nå er jeg sykemeldt, så da blir det litt lettere. Men, den 13. skal vi på ultralyd kl 12.30. Men jeg prøver:-) Så da kommer jeg kanskje litt sent. Hvor lenge pleier dere å sitte?
Marianne82 *FØDEKLAR* Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2009 Vi kan jo flytte treffet til onsdag, om det passser bedre for folk da...? :-)
Line Lavendel Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Samme for meg om det blir onsdag, men babysyk med spire kan forresten tirsdag alikevel:-)
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Jeg kan ikke tirsdag, men onsdag. Jobber bare 60% fra uken av, så blir det onsdag, er jeg med!
babysyk-med spire! Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 Som ♡Line Lavendel♡ sier kan jeg på tirsdag likevel. Så jeg er med!!! =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå