* 5 om dagen * Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 hvilket emne kan det gå under?? formatere tekst,tabeller eller redigere tekst?
Espoir Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 Nei, cet er det jeg ikke finne rut av. Jeg har en tekst med en god del fotnoter. Nå ser jeg at tidsskriftet den skal trykkes i bruker sluttnoter, og så finner jeg ikke ut hvordan jeg skal endre det. De ble satt inn på vanlig måte etterhvert som jeg skrev, med "sett inn" -> "referanse"" -> "fotnote"
* 5 om dagen * Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 mulig jeg er helt på vidda nå, men jeg fant ut at du må gå til "referanser" klikke på en liten tast i hjørnet av fotnoter, og da kommer det opp et lite vindu hvor du kan redigere fotnoter og sluttnoter.... finner ikke ut av det i bøkene mine heller,for jeg har lånt bort den store world -læreboka mi :-(
Espoir Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2009 Å, jeg klarte det! Gikk inn på Referanser dom du sa, og der var det et valg for å konvertere fotnoter til sluttnoter. Yes! Takk for hjelpen!
* 5 om dagen * Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Flott !!! så du spurte i går også serru,så tenkte jeg mått prøve å hjelpe deg...
Espoir Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2009 Dib kan jammen brukes til alt mulig! Tusen takk =)
* 5 om dagen * Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 ja,her er det mulig å få svar på alt mulig...hehe.. jeg følte meg litt rusten i faget,selv om jeg har tatt 7 datakort,og 3 ekspert kort....skal begynne på den siste nå, access ekspert, gruer meg som fy,husker ikke noen ting..hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå