Mamman til M&E Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Jeg la han på magen, slik vi foreldre har fått beskjed om :-) gikk ut på kjøkkenet for å hente noe og da jeg kom tilbake (etter fem sekund) lå han på ryggen og sprellet. Fikk også et lite smil fra han i dag for første gang. Deilig :-)
Trulte76 Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 så artig da Min var 4 mnd før han tippet over. Spesielt kjekt når de begynner å smile, og når de begynner å le da smelter hjertet
Mamman til M&E Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 Ja, ikke sant :-) Forrige mann tippet ikke så tidlig heller, syntes også det var tidlig men visste at det kunne skje og det viser seg hvor viktig det er å ikke la de ligge alene på stellebordet.
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Vår gutt rullet fra mage til rygg når han var 3 uker.. mange ganger.. men ikke bevisst da. Og det ble med det, rullet ikke igjen før han var 6 mnd eller noe. Men var tydelige tegn på at han skulle bli en sterk og aktiv fyr.... Er nå 10 mnd og er høyt og lavt.
Mamman til M&E Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2009 Hehe, ja ser for meg at han her kommer til å bli mer aktiv enn storebroren var for han var en rolig og bedagelig baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå