Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal antageligvis ha dagmamma 60% i mai og juni (nøyaktig 21 dager..). Hun kommer maks til å være der 8,5 timer om dagen Det er ei i barselgruppa mi som skal passe på snuppa hjemme hos seg. Hva er grei pris å betale henne inkl mat?

Fant en del når jeg googla, men det var så mange gamle innlegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter. lurer også på dette, da jeg nok kommer til å trenge litt pass til datteren min noen timer et par tre ganger i uka framover. hva er gjengs timebetaling?

Skrevet

Tror nok dagmammaer tar både barnehagepenger og kontantstøtta.Men det er nok hvis det er fulltid da. Vet ikke hva timeslønnen er.

Skrevet

Ei venninne av meg betalte 220,- dagen, svart. Tror det var inkludert 2 måltider, uten at jeg skal si det sikkert.

Skrevet

Hør med henne om hun har tenkt ut en pris. Vet det er vanlig å ta 5000 kr mnd som hvit dagmamma. Eller 100 kr timen hvis det er snakk om barnevakt noen timer i uka.

Skrevet

Noen flere som vet? Vet det kan variere mye, så ønsker mange svar sånn at jeg kan finne en pris sånn midt i mellom.

Hun i barselgruppa ville i utgangspunktet ikke ha penger. Men jeg vil betale for at jeg ikke skal føle at jeg skylder noe - skjønner?

Skrevet

Vi bruker en såkalt hvit dagmamma og hun tar 25 kr timen. Tror det er en ganske vanlig timelønn som dagmamma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...