Gå til innhold

Posen vår ble VÆRST I TEST...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oldenwalder, den lange med Hvit bjørn/bamse inni...

Sukk. Vi ELSKER den jo! ALLTID god og varm og aldri FOR varm....

Poden er 6 mnd og her på vestlandet trenger han den sikkert ikke lenger enn til mars? Da tenkte jeg på kjøpe en sånn snuggle buggle fleece(???) til sportsvognen.....

Burde jeg kjøpe ny pose?????????????????

ps. så rart for denne var best i test da vi kjøpte den til storesøster....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere er fornøyd med den så er vel alt bra? :)

Jeg aner ikke hvordan posen til minsten ligger an i test men jeg er kjempefornøyd med den hvertfall!

Skrevet

Jeg har Oldenwalder Lammy XL - og I LØØØØØV IT!! Regner med at den også ville komt dårlig ut. Forsto det sånn at brannfare var noe av det som trakk ned Odenwalders score - men jeg røyker ikke, og har ingen planer om å fyre opp ild i nærheten av vogna, så det tar jeg med knusende ro. Jeg bor også på vestlandet, men akter ikke å kjøpe noen ny pose så lenge vi trives med den vi har. For meg ble dette et eksempel på at testene ikke alltid er så relevante når man skal finne sine favorittprodukter.

Skrevet

nei, hvorfor det??

at du er fornøyd er jo det eneste som teller...

slike tester MÅ ikke følges....

mange ganger er også kriteriene langt utenfor akkurat hvor GOD den er..

bruk den med god samvittighet du!

Skrevet

...ups - leste ikke innlegget ditt nøye nok - har ikke tenkt å bruke posen på sommeren altså, da blir det tepper el. Har også en Fleecepose etter voksi-modell som er genial å ha i vugge, vogn ol

Skrevet

Det er godt. Har ikke lyst at andre mødre skal uglese meg der jeg pakker inn småtten i posen. Og i dag er det MYE snø på vestlandet(for en gang skyld:)) JIPPI! Og jeg røyker ikke jeg heller:)

Skrevet

Vi har også denne og jeg ble også litt "sjokkert" da jeg leste testen, for vi er også veldig fornøyde. Men, når du leser testen litt nøyere så er det brannfaren som trekker posen helt ned i bunn. Litt skremmende at den tar fyr så lett, men heller ikke vi røyker eller noen i vår bekjentskapskrets, så vi kommer ikke til å kjøpe ny. Den kom veldig bra ut på å holde på varmen (tror faktisk den var best der) f.eks, og det synes jeg jo er veldig viktig nå som det er så kaldt.

Men, det er jo ihvertfall greit å vite at den er såpass brannfarlig, slik at man kan være ekstra obs om man skulle være i nærheten av åpen ild (noe vi forøvrig ikke har vært med den til dags dato).

Skrevet

jeg så ikke testen, bare klipp av den før programmet begynte.

Men jeg ser ikke problemet med å bruke den visst man ikke skal være i nærheten av ild.

Skrevet

men er testen lagt ut allerede? er jo ikke før på torsdag programmet vises? Hvor fant dere testen da??:)

Skrevet

Det går jo gjerne greitris, og man kan jo ikke være helt hysterisk. Selvsagt har man ikke planer om å "være i nærheten av ild". Men det som gjør meg bekymret er om noen velter et stearinlys f eks på en kafe, man skulle snuble over fakkel som står foran butikker osv. Så engang et barn med lettantennelig genser legge armen i et lys; det gikk heldigvis bra takket være raske foreldre, men det var et grusom syn.

Skrevet

Jeg leste testen i Foreldre og Barn.

Skrevet

Alle poser vil jo ta fyr hvis de kommer innat ild, var bare at Odenwalder posen tente sånn ett sekund før de andre.... Jeg tar dette knusende med ro og storkoser oss med posen vår!!

Skrevet

Alle poser vil begynne å brenne om de kommer i kontakt med ild...

Går ikke an å tenke slik.

Det viktigste for meg er at posen er varm..!

Skrevet

Jeg er også skikkelig glad i posen. Som sagt tidligere; barnet mitt blir ikke for varm og ikke for kald. Posen jeg brukte før ble han skikkelig klam og svett i.

Røyker heller ikke, men hadde jeg gjort det hadde jeg jo ikke røkt rett over barnet mitt... Og ingen får stå med sigaretter rett over vogna mi heller. Så ser ikke noen grunn til at den skulle tatt fyr.

Så jeg får ikke dårlig samvittighet ved å fortsette å bruke posen.

Skrevet

Vi arvet den og jeg bruker den ikke... Mest fordi jeg er allergisk mot dun og derfor redd for at mini også skal bli det. Ellers synes jeg posen virker helt greit. Er du fornøyd bruk den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...