Gå til innhold

hvordan kontakte snåsamannen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om han kan hjelpe meg...

Fortsetter under...

Skrevet

du ringer han...

Skrevet

Det beste tror jeg vil være å banke på døra hans...

Skrevet

Bor litt langt unna... Finner ikke noe nr til han

Skrevet

Jøss! Ikke telefon? I 2009? Kanskje hemmelig nummer..?

Annonse

Skrevet

Hmm, står jo i VG (som man selvsagt ikke kan stole 100% på men..) at Petter Nortug ringte han fra Tour De Ski...

Men det kan være at han ikke ønsker telefoner i tide og utide.

Skrevet

Mener jeg leste et intervju av han før jul en gang, og da hadde han i hvert fall telefon. Men den ringte visst i ett sett!

Forstår om han har fått seg hemmelig nummer, spesielt etter at han er blitt såpass kjent også... :-)

Skrevet

Joralf har hemmelig telefonnr, og for de som får nr ,får det gjerne gjennom bekantes bekante osv. Trur også verdshuset i Snåsa formidler kontakt.

Skrevet

han har hemmelig telefonnr. og de som får nr må love å ikke gi det bort. anbefaler å sende brev. men da han får over 100 brev hver dag, plukker han ut de som mest trenger hjelp. men verdt å prøve...

Skrevet

Du kan kontakte Snåsa Hotell/Vertshus. De formidler videre kontakt.

Skrevet

Hvordan hjelper han over brev da? Tar han kontakt med deg hvis han har plukket ut brevet ditt?

Skrevet

Han har hemmelig nr, siden telefonen har ringt i ett sett den siste tida. Ikke alltid at han tar imot besøk heller, noen blir bedt om å reise hjem igjen. Hører at han ikke tar i mot noen før etter påske, men det sikreste er nok å møte opp der.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...