Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ble vaksinert for 1 uke siden, og har de siste dagene vaert urolig, gràter mye, som at han har vondt, men roer seg ved puppen.

Han har i flere uker suttet pà hendene sine, sikler, og har hatt veldig lòs avfòring. Jeg tenkte da at det kanskje er tenner pà gang, men sannelig om jeg vet. Jenta mi fikk den fòrste tanna da hun var like gammel, men husker lite av hvordan hun var i tiden fòr tannutbrudd, da det er nesten 9 àr siden.

Han sover lite pà dagtid ogsà, og gràter mye som sagt. Tidligere la jeg han ned med smokken, og han sovnet fort. Nà hjelper ikke det. Han mà ha pupp!

Sà, er det vaksinasjonen som gjòr dette? Eller er det tenner pà gang? Eller kan det vaere et eller annet med alderen han er i nà?

Jeg blir bare sà frustrert, fordi jeg fòler meg sà hjelpeslòs :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg og sønnen din. Er ikke moro når det er sånn. Eg bare tipper nå, men tror det kan være en blanding av tenner og reaksjon på vaksinen... Men ville uansett tatt en tur på helsestasjonen og hørt der. Det du skriver om å sutte på hendene sine, sikle og ha løs avføring høres ut som tenner. Kan være at han får veldig vondt pga de. Du kan prøve dentinox å ha på gommene hans. Det bedøver det litt.Men ta kontakt med helsesøster du. Håper det kommer seg fort! Klem

Skrevet

Hei, og takk for svar!

Jeg skal til barnelege med han i dag, sà fàr jeg se hva han sier til dette. Det er helt forferdelig nàr det stàr pà med denne gràtingen, han gràter jo nesten hysterisk :-(

Han holdt pà fra 19.30 til 00.30 i gàr, men med pauser innimellom. Jeg fàr sà vondt av han!

Jeg ser ingen tenner ennà, men det kan jo vaere at det kommer opp én snart. Og om det er vaksinen som gjòr det, sà hàper jeg det gir seg snart.

Om noen har erfaring med det samme, sà setter jeg pris pà flere innspill!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...