Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Fytti katta, i kveld har snuppa vært arg gitt! Hun våkna tidlig i dag, sov en liten lur på morgenen og så en laaaang midt på dagen. Prøvde å legge henne til å sove på ettermiddagen, men hun bare hylte så til slutt ga vi opp og konstaterte at hun var nok ikke trøtt. Etter litt fikk hun mat, og så skulle vi på Ikea. Hun sovna i bilen, men våkna i vogna der inne og sovna ikke på turen hjem igjen. Vel hjemme var det tid for mat, men da spiste hun i 5 minutter før hun satte i å hylskrike. Skrek bare høyere og høyere for hver gang jeg putta puppen i munnen. Prøvde forskjellige stillinger og ny bleie, på med pysj og tilbake på puppen igjen, men alt var visst bare fælt. Så gikk sambo og la henne, da HYLskrek hun i 20 minutter før han kom ned i stua igjen med henne. Så da prøvde vi litt mat igjen, og hun spiste i max 10 minutter før hun sovna ved puppen. Tok henne opp, hun våkna og HYL igjen. Så da tenkte jeg at vi fikk prøve senga igjen. Hun skrek som en stukken gris, men jeg stappa i smokken og hysja for harde livet. Etter noen minutter slokna hun plutselig og har ikke vært en lyd siden. Men herlighet for et leven. Har faktisk aldri hørt på maken! Så tilnærmet ingen soving mellom 1430 og 2230 kommer aldri mer til å skje her i gården! Her skal det sover åkke som Enten hun vil eller ikke!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå