Mamman til M&E Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Hadde glemt hvor slitsomt det kan være :-)
mama73 m/tre søte små Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Dette lurer jeg også på. Lillegutt er snart 4 mnd, og jeg har ammet han ca annenhver time gjennom hele døgnet nå (bortsett fra en økt på 4-5 timer på natta) i 3-4 døgn! Begynner å lure på om jeg får dårligere melkeproduksjon, eller er det økedøgn, eller rett og slett på tide med grøt??? Noen som vet? Igår sovnet han kl 2130, og da klokka var 2330 ga jeg han et drømmemåltid for å se om han da sov lenger, men nei, våknet kl 0230 for mer pupp! Slitsomt dette..........
Erlinda Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Hei. Har ikke vært slik plaget med økedøgn jeg, men har hørt at det kan vare opptil 1 uke ja. Det var vel ingen oppmuntring :-/
gulla79 Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Da mi knerte var rundt fire mnd hadde jeg økeuke, så det er absolutt mulig... Dette er nå nesten en mnd siden og jeg produserer fremdeles mer melk enn hun klarer å spise (så lenge det varer, hehe!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå