Gå til innhold

Hei Stine 667

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om du vil ta en titt på meg?Har blitt spådd av flere at jeg skulle blitt gravid i nov/des men det ser dårlig ut.Ser du når jeg blir gravid og kjønn?Jeg er født 16.08.82

På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne jeg..venter mens i dag men ingen mens enda ser du noe graviditet på meg nå?eller evt når?

venter spent:)

Skrevet

Hei Små Einsteins.

Får opp spire er rett rundt hjørnet på deg :o) 21 Januar- I starten av Februar, får jeg opp du vet selv du er gravid. Kan være du er sånn som meg med syklus, 5 dager føre mens blir man smelt med en gang hehe. :o) Verdt et forsøk? Selv spiren få jeg opp skal sitte 14ende Januar nå. :o)

Skrevet

Hei og tusen takk for svar og at du tok deg tid:)skjønte ikke helt hva du mente med 5 dager før mens..Skulle hatt mens i går så får se men føler meg ikke gravid enda.Blir spennende fremover nå da.Ser du kjønn?

Skrevet

Hei igjen.

5 dager føre mens er hvertfall jeg utrolig fruktbar. :o) Kanskje du også? Det ser ut til og bli gutt :o)

Skrevet

Fikk mensen idag:( får prøve 5 dager før mens neste gang da takk for tips:) håper jeg blir gravid neste pp..takk for at du tok deg tid.

Ha en fin kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...