Blue Lady ♥ Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 *rockering* Hvor mange min per dag? Merker dere forskjell? Er der forskjell på vekta i ringen?Kjøpte bare tilfeldigvis på en sportbutikk.Men da jeg kom hjem og googla litt fant jeg ut at de selges i vektklasse...... Har det noe og si?syns den jeg har er akkurat passe jeg;=)
WPW Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 er det for trening? Jeg var alltid superdårlig på rocking da jeg var liten.. men ønsker veldig å begynne å trene igjen!! Har bare ikke lyst å gjøre det når pappen kommer hjem fra jobb, for det er jo eneste gangen ila dagen at vi får sett hverandre...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 jeg har, bruker den vell 20 min om dagen spredd uttover når jeg har tid. Om du bruker den regelmessig ser du fort resultater..
Blue Lady ♥ Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2009 rockeringen er litt univesal vil jeg påstå.den bruker du til og trimme midje og rompe ved vanelig bruk.du kan trene kyllingvingene ved og snurre den rundt armen.du kan trene halsen ved og bruke den der. jeg har ikke målt ennå,men jeg ser resultater etter jeg bar ehar brukt den i3 uker.Rocker hver dag ca 15 min av og til 2 ganger per dag. genial trening til en billig penge;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå