MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Får henne ikke til å ta MME, og ikke grøt...lurer på om det er smaken.... Må eg bruke det eller kan eg bruke vann? Klarer ikke pumpe meg skikkelig.....
Blue Lady ♥ Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Sinlac grøt balnder du med vann.men den er dyrere enn de andre... Sikker flere,men det er den jeg vet om.
Nattinatta Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 hipp banan og fersken og nestle hvete og ris (?) (tror den er vanskelig å finne enkelte steder..) hvis jeg ikke husker helt feil... det er de jeg har sett til 4 mnd iallefall... har endel grøttyper på helsekosten også, men vet ikke om det er noen som blandes med vann ved 4 mnd... Men det er vel mme i grøtpulveret, er det ikke? har ikke sett altså, men har bare tenkt slik. Men hvis hun ikke liker smaken, så prøv den med fruktsmak som jeg nevnte over... eller du kan blande fruktmos i de andre grøttypene uten smak...
Madamina Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Jeg blandet grøten med morsmelk de første månedene. Brukte Holle sine grøter (Spelt, Hirse, fullkorn.) Spelt er god start pga mindre gluten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå