Gå til innhold

reima vinterdress og troll vinterdress- hvor selges de i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på å kjøpen enten reima vinterdress eller troll vinterdress. Noen som vet hvor de selges i Bergen og hvor de evt er på tilbud? Har forstått det slik at det er mange forskjellige reima dresser. Noen som vet hvilken av disse som er best som vinterdress?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reflex selger reima.På lagunen er det en butikk, tror den heter tommeliten el. De selger troll og reima. Babyshop i sentrum selger reima.

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å kjøpe disse tingene over nett. Finner mange flere tilbud da.

Jeg kjøpte to Reimadresser til prinsessa fra denne siden: http://jobbogfritid.no/ halv pris.. Mange mange penger å spare..

Skrevet

ser den reima dressen jeg har kjøpt til jenta mi koster det samme på jobbogfritid som i reflex butikken.. så det erikke nødvendigvis noe å spare altså.

Skrevet

Tusen takk for tips! Jeg har tenkt litt på om jeg skulle bestille over nett. Noen som vet om noen nettsider som selger reima el troll vinterdresser billigere enn i butikk?

Skrevet

Troll selges på tommeliten på Lagunen, og på Laban&Labolina på Xhibithion i Sentrum. De har 20 % rabatt på Troll nå.

Reima har de på Reflex butikkene, Barnas Hus og BabyShop ved Tinghuset.

Selv har vi handlet Troll fra mammaogmeg.no

Skrevet

Tusen takk for svar! Da skal jeg undersøke disse butikkene! Men er det noen som vet om noen nettsider som selger disse vinterdressene billigere en butikk?

Skrevet

Da mener jeg om altså om det er noen som vet om noen andre nettbutikker enn de som allerede er blitt tipset om:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...