lita78ღ Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 spesielt når jeg ligger..... kjenner dunkene i armer og rygg, hodet, brystet og magen. Det dunker slik det føles rett etter man har trent. I går kveld fikk jeg ikke sove, kjente pulsen så godt i nakken og opp i hodet... Føler meg ellers i god form. Er dette egentlig normalt?? Skal snakke med jordmor på fredag, men er bare nysgjerrig på om andre opplever dette?
Peders mamma Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Hei du ! Jeg har akkurat samme greia...blir gaaal ! Men er visst vanlig å oppleve dette i svangerskapet...dunker overalt hos meg og. Har fint blodtrykk å alt er bra ellers hos meg ..har hørt om flere som "plages" med dette, men er visst ikke no farlig. Kjenner det spes når jeg ligger jeg og, om kvelden når jeg skal sove...Håper på at det skal gi seg snart da, men har hatt det iværtfall ti uker nå.
Månefeen ♥ Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Hei! Jeg har også det samme, vet ikke hva det er. Mitt blodtrykk er også bra. Og det kjennes best når jeg ligger. Blir fort sliten hvais jeg anstrenger meg, og litt svimmel innimellom. Får håpe det er noe som er normalt, vi hadde sikkert høet om det hadde det ikke vært det
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 har det samme selv;) sikkert ikke noe farlig
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Jeg er 23 uker på vei og har hatt det slik siden tidlig i svangerskapet. Sannsynligvis skyldes dette den økte blodsirkulasjonen under graviditeten, med større blodvolum og utvidede blodårer.
*Mamma09* Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Sånn har jeg det også ! Innmari ekkelt. Har blitt liggende våken endel ganger pga det. Får håpe det går over.
2009baby!!!! Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 Dette kjenner jeg også stadig vekk, pulsen "dundrer" liksom i hele kroppen og hvis jeg holder på f.eks. magen så kjenner jeg hjerteslagene mine helt tydelig der. Litt uvant, men sikkert helt normalt! Hjertet jobber jo mye hardere under graviditeten.
lita78ღ Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. januar 2009 Så godt å høre at det er så vanlig!! Tusen takk, jenter:-)
raffen Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 Guri sånn har jeg det også!!! Kjenner pulsen nesten konstant i øra hvertfall...jeg spurte legen om jeg hadde høyt blodtrykkeller var i ekstremt dårlig form.. høyt blodtrykk var det ikke--godt at noen kom på å spørre om det her!!! er 23 uker og har hatt det sånn en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå