Gå til innhold

Har dere full barnebursdag til 2åringene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt usikker på hva vi skal gjøre....Men føler at de ikke skjønner noe særlig av det ennå, også at i den aldern LEKER de lite SAMMEN....

Blir jo bursdag i barnehagen.... Føler mer for ha kun familien dette året... Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er som deg veldig usikker!

Må bestemme meg snart, for om 3 uker fyller han 2..

En ting jeg tenker litt på er at vi kjenner ikke så veeeldig mange jevngamle, og går ikke i bhg. Så det blir en liten gjeng i tilfelle.. 4 -5 stykk kanskje.. og i disse tider med mye sykdom kan en jo risikere at det blir litt stusselig..

Skrevet

skal ikke ha barnebursdag, blir bare med familien i år. kanskje når han fyller 3 år og han kjønner mer av det.

Skrevet

Har 3 barn og har aldri vært i ren barnebursdag ved 2 års dag... tror ikke det er vanlig. Men fra 3 år begynner de så smått å invitere venner :)

Skrevet

Min fyller to i begynnelsen av februar og klart vi skal ha barnebursdag. Gutten min storkoser seg med masse folk og leker med mange andre barn. Tipper det blir 10/15 barn her om alle kommer. Har invitert de som har barn i alderen 0-4 år, barn med foreldre. Gleder meg masse. Vi har vært i flere bursdager i det siste og alle ungen syntes det er kjempe morsomt. Vi har litt mat og kaker på kjøkkenet slik at alle kan forsyne seg når de vil. Min erfaring er at leken er i fokus.

Skrevet

Klart man må feire bursdag. Er veldig populært med sånn åpent hus selskap for tiden. Man inviterer noen venner og sier at mellom det og det klokkeslettet er det åpent hus selskap her. Klart unger på 2 setter pris på bursdag med venner.

Skrevet

Her blir det familie og noen nære venner som har barn på noenlunde samme alder. Har ikke tenkt å be barn fra barnehagen f.eks da jeg ikke tror at det betyr noe fra eller til for en to åring. Neste år blir det aktuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...