Gå til innhold

Blødning etter ma...??

Curly-mor :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei

Jeg blødde som en mild menstrasjon i ca 8 dager etter utskrapningen. Jeg hadde vondt på et sted i magen i nesten 3 uker etter operasjonen. Men nå 5 uker etter har det gått over...

(Var forresten du her inne på BIM i 05. Eller er det bare en til med samme nick? tinkerbelle73)

Ja, takk for sist! Morsomt å se et nick man kjente igjen fra den tiden!

Jeg har mistet 3 over en periode på 9 mnd... En MA i april, en SA i august og nå en MA i desember. Skal få utredning for hvorfor det ikke går... Har Leiden Mutasjon (blodpropp-risiko) og har etter hvert forstått her inne at mange får medisin for å slippe å havne her...

Har jo en gutt på 3 år (kom i desember 05) og han er jo mitt lyspunkt oppi dette.

Håper alt går bra for deg om du forsøker igjen!

Tinkerbelle73 : )

Så leit å høre :S Håper virkelig at dere finner ut av det og at en ny spire sitter snart. For min del står det på mannen, har hvertfall puttet ham i tenkeboksen så får vi se hva som skjer.

Hyggelig å se igjen nicket ditt også, Tinkerbelle73 var liksom mer kjent enn luddes mamma :)

Stor klem til deg!

Hei,

jeg hadde ma i desember og fikk cytotec. Blødde 1 dag en god del, dvs klumper og måtte bytte masse bind. Dette holdt på i ca 24 t. Var i uke 11 men fosteret vært dødt siden uke 9. Etter dette kom det ed del komplikasjoner så jeg ble innlagt og måtte tilslutt ta utskrapning. Min blødning var MYE kraftigere enn noen menstruasjon men kommer kanskje an på hvor langt man er kommet? Håper det ordner seg for deg og at det kommer ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...