Gå til innhold

Hvem andre her fikk ikke vite kønnet på ul...?

Beadybabe ¤mai¤

Anbefalte innlegg

Det virkitgste er jo at barnet er friskt, og det erh¤n! men hadde såå lyst å vite kjønnet ... !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bebisen min skjuler seg også så godt h#n kan,,

Så vet ikke hva vi får.

Det spiller ingen rolle om det kommer gutt el jente, bare meg som er kronisk nyskjerrig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller fikk vite kjønnet på den lille ertekroken min.. Men jeg er sikker på at det er fordi den veit at både mamman og pappan er veeeeeldig nysgjerrige=P hehe...

Så vi har bestilt 3d Ul, og skal på det den 9.feb... *gleder oss masse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vero - hvor skal du ha 3d? Hvor mye kostet det der?

Er skikkelig nysgjerrig jeg også! I 2006 var det klinikker som tok kun 500kr og under for kjapp undersøkelse kun for å vite kjønnet...lurer på om jeg skal ta meg en tlf-runde opg overbevise noen om å gi meg en slik deal.. Er jo ikke det viktigste, men er sååå nysgjerrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestil på Sandvika/ Lysaker torg 15 (rett uten for Oslo, men stikker dit når jeg sparer en del penger), der koster det 900kr og er det billigste stedet jeg har funnet... Det er for 30min. Og jeg har lest bare positivt om klinikken! www.ultralydklinikken.no ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi fikk høre at de kunne ikke si det for sikkert, men de kunne tippe på jente.

skal på 3D snart, så får se hva de sier da, er jo veldig nyskjerrig på kjønnet, har heller ikke noen følelse for gutt/jente selv denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Vi var på ordinær ultralyd i romjula, og både min mann og jeg var kjempenysgjerrig på kjønnet. Men den lille luringen gjemte seg dypt nede i bekkent mitt, så det var ikke så enkelt å se nei. Legen ville ikke si noe om det, fordi hun var ikke sikker i det hele tatt:-) Er ikke helt sikker på om jeg vil ha 3D enda... Men en ny vanlig ultralyd-time skal vi til i slutten av januar (har bestilt privat), for jeg er fortsatt veeeeeldig nysgjerrig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg viste det ikke sist. Da ville ikke hun som hadde ultralyden si noe da hun ikke var helt sikker. Hun trodde hun viste men pga usikkerheten sa hun ikke noe. Det ble en jente. Er vel kanskje litt lettere å være sikker når det er gutt?? Denne gang var det ikke tvil, blir en gutt. Terminen ble fremskyndet til 27 april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann I - hva koster det hos vanlig lege?

Jeg fikk gratis ul i dag!! Ringte det sjette stedet og lurte på om de ville gi meg billigere ul om det tok under 10min og ikke skulle ha 3d/4d, film eller bilder. Siste stedet jeg ringte fikk jeg det gratis om jeg kom om en time - fordi det kom en dame fra statene for å sjekke utstyret akkurat da og det passet veldig bra å ha en gravid der!!!

Og kjønnet er.................JENTE!! =)) Noen navneforslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heller ikke fått vite kjønnet sikkert. Etter mye studering sa jordmoren at hun trodde det var en gutt, men kunne ikke si helt sikkert. Så nå klarer jeg ikke slå meg helt til ro med det. Vurderer også en ekstra ultralyd for å se om man kan få vite mer sikkert.

Ikke det at det betyr noe, men greit å vite i forhold til innkjøp, navn etc.. Er veldig nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...