Gjest Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Vogna vår er ødelagt, og vi må ha ny. Jenta vår er 5 mnd; egentlig litt for lita til sportsvogn, men har ikke penger til ny kombi/duo-vogn. Skal derfor kjøpe gt safari-vogna, som er rimelig og som har tilnærmet lik full liggestilling. Men jeg synes det blir veldig "nakent" med bare voksipose? Ikke minst må vel voksiposen bli skitten av trafikk osv? Det finnes jo regntrekk til gt-vogna, men det er heldekkende, og vil derfor ikke bruke det hvis jeg ikke MÅ. Det jeg vil ha er et trekk som beskytter voksiposen, mens barnet fortsatt er i "friluft." Har vurdert å kjøpe mykbag, men da jenta vår er ganske stor er jeg redd hun kommer til å vokse ut av den fort! Hvilken mykbag er isåfall størst, og hvilken kan passe i gt-vogna?
Har to herlige gutter! Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 trtor ikke du trenger det, vi har ikke det og det fungerer fint
Erlinda Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Hei. Jeg trekker posen som hører til sportsvognsdelen over voksiposen, men jeg må ta av den hvis jeg skal åpne posen helt ja. Likedan hvis det snør litt, så blir jo posen bløt. Tro det eller ei, men jeg må bruke insektsnettet ennå også, det er så mye katter og ekorn her :-)
maigutt08+januarbolle Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Jeg legger et pledd utenpå. Enten fleece- eller ullpledd, spørs på temp.
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Saken med GT-vogna er jo nettopp at det ikke følger med noen pose, ellers hadde jo problemet vært løst :-) Men et pledd/teppe var ikke dumt da, hvis det snør/regner må en jo bruke regntrekket uansett så. Det er jo bare for å få det lunere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå