zombie2be Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 lillegutt blir 10mnd den 16, og er ikke den kjappeste i verden, men jøss så fort ting skjer nå -sitte uten støtte og komme seg ned selv -har begynt å si maamamaa og bappaba -krabber snart, dvs er stadig oppe på alle 4 og vagger -klapper kake (på en litt snodig måte ennå, men guud så skjønn..) -reiser seg opp på kne etter støvsugeren.. dette er bare fordi jeg syns d er gøy å vite hva andre gjør:9 kjenner veldig få med barn på samme alder..
Blue Lady ♥ Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 de er så søte nå_=)gøyeste utviklingen skjer nå! -Sitte/sette seg selv opp på rompa og knæra. -Krabber. -prater,sier mamma pappa dagodagodag;=)God dag;=) -reiser seg opp etter alt,går etter bord,stol osv... -prøver og gå,men det ender i knall og fall:=) -klapper og vinker.. lille skjønnasen min:=)
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Sitter selv Krabber Reiser seg Går langs alt han ser Går med gåvogn Klapper Rister på hodet Viser hvor stor Sier mamma, pappa, se, oi, hei og pus Klår på ALT han kommer over Peker eller bruker hvertfall pekefingeren til å klå på alt mulig
Har to herlige gutter! Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 kul tråd sitter krabber/prøver å sta på hodet reiser seg går rundt bord med gå stol osv sier hei, takk,oi, maaama daada vinker danser med hodet lattekrampe kl 2300 igår kveld ellers så sitter han på ryggen min, på skuldrene og elsker å bli slengt rundt og stå på hodet ganske motorisk sterk og aktiv
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Junior her - krabber/åler - klapper kake - står ikke uten støtte, men kan stå lenge lent med magen mot f.eks sofaryggen - klapper pusene, ikke alltid med flat hånd, hender han prøver å nappe i pelsen så må passes nøye på - sier som din Mathiasinmamma, maaaaamaaaa og bappa og lapp når han vil klappe
kitty08 Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 hihi latterkrampe maa ha vaert sinnsykt morsomt, da! Her gjoer jenta mi paa 10 mnd og en uke: krabber reiser seg og gaar langs bord og moebler sier hadet ("hadae") og vinker og der ("dae") og peker danser naar hun hoerer musikk klapper lager nussemunn peker (som regel) paa meg, naar vi spoer "hvor er mamma"?
zombie2be Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2009 dette måå jo bare være den kuleste alderen da;) lite ro i heimen for tida damer..
lille sprelle Skrevet 6. januar 2009 #8 Skrevet 6. januar 2009 nå har jeg en liten frøken som er 5 uker prematur og 9,5 mnd (ukorrigert) sitte uten støtte. sette seg opp fra direkte fra ryggliggende hvis hun har dyna over beina. krabbe. veksle mellom å sitte og krabbe reise seg opp gå med støtte pinsettgrep vinke mamma pappa klappe hei det blir en del ting - det meste har skjedd de siste to ukene - puh - det gjelder å følge med!
Har to herlige gutter! Skrevet 6. januar 2009 #9 Skrevet 6. januar 2009 Ja nå må vi skrive opp dere, det har jo skjedd så utrolig mye de siste ukene!!! Helt sinnsyk alder, men føler også at denne er krevende og de små er meget utspekulerte nå(og så er de jo bare sååå søte at man dåner) Har det så innmari gøy med gutten min nå at jeg vil slettes ikke sende han i bhg, vil se og oppleve han selv hver dag En liten kort historie:nyttårsaften kl0012 hørte jeg han oppe på rommet, og da jeg løp opp for s e til han sto han i sengen neders i enden, hadde dytte rullgardinen til side og tittet ut!! Guri såå søt der jeg bare så ryggen av til den lille kroppen . Hiii hi ler så mye om dagen
Blue Lady ♥ Skrevet 6. januar 2009 #10 Skrevet 6. januar 2009 *fødte på termin* vettu det er det skjønneste jeg vet om.når de gjør sånne streker;=) kjenner jeg blir fylt av glede når jeg tar guttungen på fersken....da blir jeg bare stående og betrakte han og tenker or meg selv;hvordan kan dette nydelig vidunderet være mitt? tok han på fersken i blomsterpotta her om dagen..klarte ikke bli sur eller si nei.ble bare stående og se på han helt til han oppdaget mamma og gav meg det største søteste gliset og følget det opp med et lite flir;=) Kjenner jeg blir helt varm inni meg...og gruer meg til han blir større og finne på ordentlige rampestreker som jeg bare ler av... det må være min unge alder som gjør meg fryktelig barnslig.er helt på hans nivå når det gjelder og utforske verden.han utforsker og jeg utforsker han:=)
zombie2be Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 6. januar 2009 nå ble det litt sånn "skøyerstreker våre 10mnds poder gjør", gøøy:) så må jeg jo fortelle da.. var på kjøkkenet, mens lillegutt lekte med støvsugeren i stua, plutselig blir det helt stille etterfulgt av masse klaging! å joda, når jeg stikke huet ut for å sjekke så har har kommet seg oppå støvsugeren og er sååå fortvila for han ikke kommer ned igjen:) tror d blir lenge til han skal oppå der igjen du..
Blue Lady ♥ Skrevet 6. januar 2009 #12 Skrevet 6. januar 2009 så utrolig vitti mathiasmamma:=) guri og morsomme de er altså
Har to herlige gutter! Skrevet 6. januar 2009 #14 Skrevet 6. januar 2009 hihi så moro å høre om deres små på samme alder!!! Tror naboen tror at her er det gale hus på dagen, jeg krabber og løper rundt med mini på ryggen og hoier og ler begge to men en ting;vi må være litt forsiktig og passe på de sm¨å for følgende skjedde idAG: Det ble fryktelig stille bak pipen(har pipe midt i stuen) og så hørte jeg litt tung pust og gaanske lenge stille igjen, da jeg tittet rundt hjørne satt han og fiklte med tennbrikketter!og smakte på de! Jeg ble litt streng og ringte gift sentralen som sa at dette gikk fint... puh da ble jeg litt shit at jeg ikke så den så de er så kjappe og greier så mye nå at de bør ha et øye på eg hele tiden... Bare sånn liten alvors ,men fortell mere morsomme historier!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå