husmus &2 Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 jeg ble fullstendig hekta på dette programmet da jeg var gravid. Gleden var stor da jeg oppdaget den svenske versjonen. Er det noen som vet når og om disse programmene kommer til å starte igjen? Jeg har oppdaget et hittil ukjent marked for gravide eller de med barn, jeg kunne glatt ha sittet å sett på program om fødsler osv hele dagen Noen andre som er "hekta"? Tror jeg får lage noe babyprogrammer selv, så vi får noe mer å se på
WPW Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Jeg må signere den, ja:D Hadde en fantastisk fødsel selv, så jeg ser med GLEDE på jordmødrene!! Var helt hekta da jeg var gravid, jeg også
gulla79 Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Du kan se episodene gratis fra nrk og svensk tv sine nettsider...
Lillepusen-78 Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Jeg er også hekta. Kan liksom ikke se eller snakke nok om fødsel, graviditet, barsel osv....Tok opp de svenske programmene som gikk på nrk i høst. Barsel-nerd? ;-) Håper på nye jordmødreprogrammer, jeg også!
Nordhagenjentene :) Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Jeg så på de mens jeg gikk gravid, nå blir jeg uvel av å se noe som ligner en fødsel *ler*
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Hekta her også Tror nok det har mye å gjøre med om man hadde en ok fødsel eller ikke. Selv hadde jeg en flott fødsel, så jeg kan vel klassifiseres som barselnerd jeg også Hehe
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 signerer på denne, og kan trygt kalles en barselnerd jeg også elsker de jordmødre-programmene, så den norske versjonen to ganger, hehe.. Finnes ikke en dansk versjon også da;)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå