Gå til innhold

ok, hva gjør jeg når gutten min (på 5mnd) bare vil ha pupp på soverommet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

visste i dag at han måtte vere sulten, men ikke snakk om, hylskreik og nekta å ta puppen, prøvde flere ganger, til slutt gikk jeg på soverommet der er d mørkere og kaldere og da heiv han seg på puppen, noen som har opplevd noe lignende og hva gjør man da???

hehe, ikke rart han spiser mye om natta da;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik har vi også hatt det. Junior lar seg lett forstyrre av andre i rommet (også pappa´n), tv´n, at jeg snakker eller leser et blad samtidig. Ble til at jeg gikk på soverommet hvor han spiste i ro og fred. Han lå som en orm og skrek og klaget dersom vi ikke var et stille sted. Det er blitt noe bedre, men fortsatt må jeg tenke meg om hvor jeg ammer. Har dessverre ikke noen gode råd for hvordan bli kvitt problemet. Helsesøster fortalte at noen babyer bare blir slik, og at man må respektere at de vil ha mat-ro. Gutten vår vil ha absolutt ro, og liker heller ikke at jeg stryker eller klapper på ham når han skal ha mat.

Skrevet

Støtter den, før kunne jeg amme foran tv og rundt omkring. Men når blir det best om det er stille, ro og mørkt. Ammer hvor som helst jeg da, men det blir best når det ikke er så spennende rundt oss. Ammer jeg i fullt dagslys, skal hun hilse på meg hele tiden med deeet smilet hvert 10. sekund, hehe....morsomt, men ikke så effektivt da.

De kikker mer ut, er mer sosiale og nyskjerrige på alt rundt dem nå, sånn er det bare. Snart beveger de seg rundt i rommet også, så da er den gode dvaleperioden av barseltiden over. =o)

Skrevet

Sånn er min gutt og på 8 uker, ammer stort sett på soverommet hvor det er mørkt og litt kaldt. Umulig å amme når det er folk tilstede (også pappaen), han liker heller ikke å amme når jeg sitter.. SLitsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...