Jippi74 Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 UL viste størst sjanse for at vi får ei jente, men hva i all verden skal hun hete? Her er de vi har snakket om: Ingrid Amalie, evt bare Ingrid Thora Amalie Mari (Henriette) Frida Hvis det likevel skulle vise seg å være en gutt tenker vi på: Magnus Erlend Henrik August Hva synes dere? Har dere andre gode forslag? Dere skjønner sikkert at vi ikke liker navn som Leander, Michelle, Chrisander, Noelle osv.
prebs Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Ingrid Amalie - ikke så glad i dobbeltnavn, men det klinger fint. Ingrid - kjempefint Thora Amalie - liker ikke Thora, men Amalie er fint Mari (Henriette) - liker begge navnene godt Frida - liker det også godt Andre forslag: Ingeborg Ingvild Kristin Johanne Anna Marie/a Alle guttenavnene er knallflotte! Vet ærlig talt ikke hvem jeg foretrekker men alle er i min smak=) Andre forslag: Edvard Jørgen Johan Johannes Fredrik Marius Olav Håkon Sigurd Eirik
Vannmann35 Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Ingrid Amalie og August liker jeg best :-) Men både Ingrid og Amalie er jo ganske velbrukte navn for tiden da... Hva med: Ingeborg Agnes Hedvig Alvilde Håkon Erling Harald Henning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå