Gå til innhold

Tidlig UL i dag ( 8+0 )

♣ Christiane ♣

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har vært så urolig pga manglende og avtagende symptomer, men i dag fikk jeg endelig bekreftet at det er liv og røre i magen.

Har faktisk vært to fostre, men det ene hadde sluttet å utvikle seg ca uke 5, men helt greit for meg.

Ønsker i utgangspunktet ikke et tvillingsvangerskap selv om 2 barn er dobbel lykke.

Hjertet slår og størrelsen var perfekt så nå svever jeg på min egen rosa lille sky. begynner så smått å tørre å glede meg selv om det er langt igjen.

Fikk beskjed om at det var ca 98% sjans for vellykket resultat nå, og det er jo beroligende for en sliten prøverørssjel som meg.

Håper dere andre får like gode nyheter som meg.

Klem

Fortsetter under...

Dette var jo flotte nyheter, så fint at du ble beroliget da. Og så må det være deilig å slippe kvalmen, og likevel vite at alt er i orden. Nå er det bare å kose seg med den voksende magen. Jeg har lest et sted at fosteret nå allerede kan kjenne berøring. Selv er jeg 7+4 i dag og koser masse med magen - selv om jeg selvfølgelig ikke kan kjenne noe der inne enda.

Godt å høre at det gikk bra for deg!

Jeg skal til ul i morgen. Er da 9+3 uker, er kjempespent, men har allerede sett 1 foster med bankende hjerte når vi var på privat ul i uke 6 - så ut i fra symptomer osv så burde ul i morgen gå greit. Da er det litt beroligende å høre at det gikk greit for deg!! :)

• 2 uker senere...

Annonse

Hei!

Har lett etter nicket ditt for å se hvordan det har gått med deg. Og dette er jo strålende nyheter!!! Endelig:-)

Ikke sikkert du husker meg, men vi drev samtidig med forsøk.

Da må jeg få si velkommen etter! Vi ble foreldre til en gutt og en jente i november:-) Vi har hendene fulle og storkoser oss!!

Kos deg med graviditeten!!!

Klem

Hei

Klart jeg husker deg.

Gratulerer som nybakt tvillingmamma, det er godt man lykkes til slutt.

I dag er jeg 10+0 og tror fortsatt det er liv laga.

Hadde første kontroll hos fastlegen i går, med et relativt dårlig ultralydapparat, hehe.

Men hjertet slo, så vidt jeg forstod.

Klarer ikke helt å kose meg ennå, er så livredd for at noe skal gå galt, men om et par uker så håper jeg at champagnen kan sprettes( gubben for stå for drikkingen da )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...