Gå til innhold

Noen som føler seg veldig hissige og hormonelle?

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med at jeg blir så fort irritert. Hisser meg fort opp, og det går ut over gubben selvfølgelig. Jeg føler skikkelig på det. Humøret svinger på minuttet, og det er bare små bagateller som jeg lar meg påvirke av. Noen som har det slik?

Jeg er 11+3 uker på vei. Har en sønn på 4 år fra før av. Mannen min har også en sønn fra før. Så merker jeg at lunta er enda kortere om jeg er kvalm, og det er jo ganske ofte...

Håper på svar, er litt desperat etter å høre andres erfaring i saken.

Fortsetter under...

Ja, jeg har superkort lunte! Er også 11+4, og har den siste tiden merket at jeg ikke er meg selv. Normalt anser jeg meg selv som kanskje over gjennomsnittlig tålmodig og blid, og på lørdag måtte samboeren min be meg om å ta en time-out da han oppdaget at jeg holdt på å fly i strupen på en butikk-ansatt da hun ba meg om å vente litt, for jeg likte ikke tonefallet hennes. Skjønner?

Og som om ikke det var nok, så er jeg alltid sulten, og lavt blodsukker hjelper ikke i denne stund;) Hehe.

Så ikke vær fortvilet, tror det er vanlig:)

Vet hvordan dere har det, det er helt pyton, at min kjære fortsatt sitter her i stua hos meg er et under. Alt går ut over han, har nesten en følelse av at jeg hater han til tider, vi hadde det veldig bra sammen før jeg ble gravid. Alt av kvalme og vonter er hans feil, da får han også høre det. Når jeg ser hvordan jeg behandler han begynner jeg å gråte, for jeg vil jo ikke være slik mot han, vil bare vi skal kose oss og ha det bra. Veldig slitsomt til tider.

Får håpe det blir bedre etter hvert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...