la luz Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Vi har så vidt begynt med litt grøt. Snart oppe i en hel porsjon. Skal de drikke vann ved siden av grøten ?
Frøken Freken Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har iallefall planer om å gi vann til grøten, tror de blir ganske tørste av grøt.
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Lillegutt har fått vann til grøten hele tiden.. først på skje, nektet å drikke fra tåteflaske.
Nattinatta Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 jeg gir også vann til grøten.. men han drikker ikke så mye.... han blir ikke sint eller noe, men bare leker med tåteflasken i munnen... noen tips til å få de til å drikke vann? T-skje kan en jo prøve! Noen andre som har andre erfaringer? Gir dere melk etter grøtmåltidet? Evnt hvor mye?
3småtroll♥ Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Det er jo det de anbefaler. Hvis man ammer-amme først så grøt for å holde prod. oppe. Dersom de får mme kan man vel gi det før eller etter etter hva babyen vil ha?! Jeg syns vann er litt tassent til grøt jeg da så lillemann får utvannet juice eller Weifa nypeestrakt i vann til grøten. Han drikker vann til middagen og som rtørstedrikk da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå